9 personer kigger på dette hotel
170 $
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
169 $
Trip.com
166 $
Priceline170 $
Expedia.com169 $
travelup.com194 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Startede men en meget kaotisk check in. hvor der når man kommer fra P kælderen ikke er meget information om hvor køen til checkin var. da vi så kommer til vores værelse er det beskidt. og med chips ved senge samt flasker under den. meget støv.

Tak, lassebrondsted
Guest Relations, Gæsteservice/reception hos Tivoli Hotel & Congress Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Kære Lasse

Tak for din feedback, som vi tager meget seriøst, da det er den eneste måde hvorpå vi kan forbedre vores kvalitet og service.

Jeg er meget ked af at læse om jeres oplevelse, og vil derfor gerne tage personligt hånd om sagen, hvis du sender mig en uddybende mail på tivcom@arp-hansen.dk.

Jeg håber at høre fra dig.

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center
Julie Krogh Pedersen
Guest Relations Coordinator

Anmeldt d. 8. august 2021

Dejligt ophold ved Tivoli og Congress. Det var nemt at finde samt parkering var ligetil. Et overordnet dejligt hotel. Elevatorsystemet drillede os en smule men så tog vi trappen en gang i mellem. Lækker morgenmad.

Tak, miaquade
Anmeldt d. 8. august 2021

Vi var rigtig glade. Og ville helt klart besøge hotellet igen engang..
Anbefaler det gerne til venner og familie...
Dog var det meget glat ved pool området og så flere der faldt eller var tær på det...

Tak, cecilielykke87
Anmeldt d. 7. august 2021

Centralt beliggende hotel af høj kvalitet. Super fin værelse med dejlig badeværelse. Dejlig seng - dog hovedpuden lidt for hård. Overdådig morgenmad - dog kunne ønskes et lidt hyggeligere mindre lokale.
Parkering i kælder - dog kunne ønskes lidt flere EL- ladestandere. Til Elbil ejere: HUSK at fjerne bilen, når den er færdig med at oplade !!

Tak, NORLYS
Anmeldt d. 6. august 2021

Udmærket sted - vi havde blot brug for et sted at sove. Ok tæt på Tivoli.
Fint rum med underholdning til børn.
Værelset var dejlig stille, ingen trafikstøj.
Sovesofaen var dog noget smal og hård på et familieværelse.

Tak, mariannesl2021