9 personer kigger på dette hotel
165 $
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
165 $
Agoda.com
152 $
Expedia.com165 $
Priceline165 $
travelup.com188 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Vi var rigtig glade. Og ville helt klart besøge hotellet igen engang..
Anbefaler det gerne til venner og familie...
Dog var det meget glat ved pool området og så flere der faldt eller var tær på det...

Tak, cecilielykke87
Anmeldt d. 7. august 2021

Centralt beliggende hotel af høj kvalitet. Super fin værelse med dejlig badeværelse. Dejlig seng - dog hovedpuden lidt for hård. Overdådig morgenmad - dog kunne ønskes et lidt hyggeligere mindre lokale.
Parkering i kælder - dog kunne ønskes lidt flere EL- ladestandere. Til Elbil ejere: HUSK at fjerne bilen, når den er færdig med at oplade !!

Tak, NORLYS
Anmeldt d. 6. august 2021

Udmærket sted - vi havde blot brug for et sted at sove. Ok tæt på Tivoli.
Fint rum med underholdning til børn.
Værelset var dejlig stille, ingen trafikstøj.
Sovesofaen var dog noget smal og hård på et familieværelse.

Tak, mariannesl2021
Anmeldt d. 6. august 2021

Stresset personale i morgenmadsrestauranten; ikke til at få plads selvom vi havde bestilt bord.
Tarvelig bake-off.

Ved check-in stod personalet og hang og talte med hinanden. Da vi blev betjent var de dog søde.
Vi ankom klokken 22 og ALT var lukket. Det var derfor ikke muligt at få noget at spise eller drikke.

I poolen tog et ungt par billeder og var meget intime. Det var meget ubehageligt at have min 10-årige datter med. Personalet, der var til stede, så parrets adfærd, men gjorde ikke noget ved det, så vi og andre børnefamilier forlod poolområdet.

Jeg er dybt skuffet over oplevelsen og havde forventet mere af Tivoli Hotel.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Deborah C
Anmeldt d. 6. august 2021

Dejligt hotel. Virkelig flot. Fint pool område. God morgenmad. Personalet var serviceminded. Sovesofa lidt for lille. En del larm fra togbanen på den side af bygningen. Vi fik et super tilbud på all Inclusive med Tivoli tur med alt betalt. Super oplevelse for børn og voksne. Vi kommer gerne igen.

Tak, Girlen1