7 personer kigger på dette hotel
164 $
Book nu, betal under opholdet
Priceline
164 $
151 $
Hotels.com151 $
Trip.com163 $
travelup.com188 $
Anmeldt d. 6. august 2021

Udmærket sted - vi havde blot brug for et sted at sove. Ok tæt på Tivoli.
Fint rum med underholdning til børn.
Værelset var dejlig stille, ingen trafikstøj.
Sovesofaen var dog noget smal og hård på et familieværelse.

Tak, mariannesl2021
Anmeldt d. 6. august 2021

Stresset personale i morgenmadsrestauranten; ikke til at få plads selvom vi havde bestilt bord.
Tarvelig bake-off.

Ved check-in stod personalet og hang og talte med hinanden. Da vi blev betjent var de dog søde.
Vi ankom klokken 22 og ALT var lukket. Det var derfor ikke muligt at få noget at spise eller drikke.

I poolen tog et ungt par billeder og var meget intime. Det var meget ubehageligt at have min 10-årige datter med. Personalet, der var til stede, så parrets adfærd, men gjorde ikke noget ved det, så vi og andre børnefamilier forlod poolområdet.

Jeg er dybt skuffet over oplevelsen og havde forventet mere af Tivoli Hotel.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Deborah C
Anmeldt d. 6. august 2021

Dejligt hotel. Virkelig flot. Fint pool område. God morgenmad. Personalet var serviceminded. Sovesofa lidt for lille. En del larm fra togbanen på den side af bygningen. Vi fik et super tilbud på all Inclusive med Tivoli tur med alt betalt. Super oplevelse for børn og voksne. Vi kommer gerne igen.

Tak, Girlen1
Anmeldt d. 5. august 2021

Super beliggenhed tæt på centrum. God mad især morgenbuffet . Venlig personale og gode faciliteter.
Hop på og hop af rundtur stopper lige udenfor Hotellet og kan varmt anbefales, og en tur i Tivoli og en tur op af Strøget .

Tak, SBRDK
Guest Relations, Gæsteservice/reception hos Tivoli Hotel & Congress Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Kære gæst

Tusind tak for de fine ord og anbefalingen. Vi er så glade for at læse, at I har haft et godt ophold her på Tivoli Hotel.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang!

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center
Julie Krogh Pedersen
Guest Relations Coordinator

Anmeldt d. 5. august 2021

Vi brugte alt for lang tid på check-in , umuligt at få bord i restauranten/komme i kontakt med . Man skal booke bord til morgenmaden , vi bookede kl 17 dagen før , eneste mulighed var kl 7:30, fint nok at komme tidligt op, men forventede vi skulle slappe af , og ikke skulle planlægge hele døgnet pga alt for mange mennesker !!

Tak, jlasse436604