Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Netop hjemvendt fra 2 overnatninger i de lækre Executive værelser i City Tower, er en lille anmeldelse vist på sin plads.

Vi var 2 voksne og 2 børn ( 1 på 6 år samt en på 7 mdr.) og havde booket 2 executive værelser og havde forespurgt på placering ved siden af hinanden ved booking. Jeg talte med Morten fra bookingafdelingen dagen før ankomst og han lovede at sørge for, at vores forespørgsel ville blive opfyldt.
Som sagt, så gjort :) Tak til Morten!

Vi fik tildelt 2 lækre executive værelser på 9. sal (961 og 963). Perfekt placering, væk fra elevatoren og alligevel tæt på denne. Ude foran værelserne var der placeret et hyggeligt arrangement af sofaer, det gav en helt speciel stemning at have en lille “lounge” ude foran værelserne.

Executive loungen På 11. sal er hyggelig og rimelig velassorteret. Lækre kanapéer fra 17-20 og udmærkede vine på fad, en rød og en hvid mulighed.
Derudover er der mulighed for et selvskænket glas fadøl, forskellige typer juice samt kaffe og te.
Lidt ærgerligt at der ikke er mulighed for at få en sodavand i loungen.

Vi benyttede os af executive morgenmaden begge morgener, udvalget er dækkende til vores behov men kunne forstå på et andet hold gæster at udvalget i brasseriets morgenmadsbuffet er lidt anderledes, til gengæld er det en anelse “crowded” i forhold til executive morgenmaden.

Hotellets pool var et stort hit hos vores 6 årige.
Grundet covid-19 skulle vi bestille tid i receptionen til en svømmetur, så der var styr på hvor mange personer der var i poolen. Inden vi kunne komme ind i poolområdet skulle vi så forbi receptionen for at hente et nøglekort til poolområdet, men jeg overhørte flere gæster tale indbyrdes om at de havde taget fat i en medarbejder, som de bad hjælpe dem med at lukke dem ind til poolen, da gæsterne egne værelsesnøglekort af ovenstående grund ikke virkede til poolområdet og dette havde medarbejderen tilsyneladende uden yderligere spørgsmål gjort.
Så måske der lige skal strammes lidt op på den del af proceduren,

Men det skal ikke ændre på, at vi alle har haft et meget dejligt ophold.

Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger Jer - næste gang skal Jeres Junior suite prøves!

Dato for ophold: august 2020
Tak, 805clausb
Anmeldt d. 6. august 2020

husk at tage din egen hovedpude med dig da hoteles egen kan være for bløde og vær tøjmodig når i tager elevatoren her under disse corona tider. og vær opmærksom på at i stædigvæk holder jer en meters afstand fra hianden.

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, clausmlauridsen
Anmeldt d. 6. august 2020

Bliver altid godt modtaget, og værelser, personale og morgenmad har altid samme gode standard.....
Glæder os allerede til næste år !! Besøget hos Jer + Tivoli er blevet en ærlig tradition her hos os !!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Annette Jagd R
Anmeldt d. 4. august 2020

Overordnet pænt og rent.
Venlig og høflig personale. På trods af travlhed
Oser af hygge.
Ligger centralt i forhold til byen.
Havde den smukkeste udsigt fra 9 etage over til Islands brygge.
Ved henvendelse til personalet blev man hjulpet med et smil

Dato for ophold: august 2020
Tak, borrits78
Anmeldt d. 1. august 2020

Super servicemindet receptionister der var klar på spørgsmål og svar og ikke mindst god service. Et dejligt værelse med skøn udsigt og rigtig fint ved rengøring. fitness center og pool var skønt
Værels

Dato for ophold: juli 2020