Anmeldt d. 1. august 2020

Vi havde set frem til opholdet på hotellet med de flotte værelser, de gode faciliteter og den suveræne morgenbuffet. Og det blev så til opholdet på det flotte, letslidte værelse, faciliteter som er ved at være små i forhold til antallet af gæster og den direkte pinlige morgenbuffet, som slet ikke harmonerer med den standard, hotellet ønsker at udstråle og som vi er vant til fra tidligere besøg.

Tak, jensen732
Anmeldt d. 1. august 2020

Godt hotel til overnatning i København med alt hvad man har behov for. Man kan også spise god morgenmad på stedet. Der var dog mange mennesker, på hotellet, da vi var der, hvilket gjorde, at der var noget ventetid også grundet corona.

Tak, 675lenei
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Stort hotel, måske lidt for stort. Det gjaldt ihvertfald om at komme tidligt til morgenmaden for ikke at få for meget trængsel. Ellers var alt ok, god service, god morgenmad etc. Ligger lidt udenfor bymidten men tag et elektrisk løbehjul, så for det nemt.

Tak, E5316COthomasa
Anmeldt d. 31. juli 2020

vi hygge også i mens vi var i KBH det er vi glade for og vi kommer igen til år 2021 det håber vi at vi gør
det skal nok bliver sjovet at kommer der ind igen håber jeg og min dame vi har hygge også kan i tro

Tak, kgohs
Anmeldt d. 30. juli 2020

Et rigtigt dejligt ophold for familier med børn. Kan varmt anbefales, især all inclusive med tivolitur. Vi fik rigtigt meget for pengene. Morgenmaden er rigtig god og meget børnevenlig. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, L6756JBkarina