Super fin service. Gode værelser. Super fine fitness faciliteter. God morgenmad. Der var mulighed for at vælge en restaturant uden børn, hvilket var rigtig rart. Desværre var det ikke muligt at benytte poolen grundet max antal gæster.

Tak, Juhldk

Havde booket et værelse med udsigt til haven- fik til gaden. Meget lille familie værelse med meget elendig sovesofa seng. Man kunne mærke fjerderen og ingen af mine drenge ville sove der. Hovedpuder var tynde og dårlige- og der var ingen ekstra puder. Selve hotellet er flot og rent. Poolen er god - dog lidt til den kolde side. Personalet er smilende og imødekommende alle steder. Meget lækker morgenmad. En opgradering af værelset og de vill have fået 4 stjerner.

Tak, mette444

Vi overnattede i en juniorsuite... stort lækkert og rent værelse. Vi fik rettet op på lidt småfejl.. : Der manglede vand og snacks på værelset og nøglekort virkede ikke til loungen. Det blev håndteret men træls at bruge tid på det. Morgenmaden på 11 sal er alt andet end hygiejnisk set ud fra et corona perspektiv og sundhedsstyrelsens retningslinjer følges ikke... desværre...

Tak, annittap

Vi havde et rigtigt godt og sikkert ophold på hotellet. Hele personalet var påpasselig og tog alle de hensyn, som var nødvendige af hensyn til alles sikkerhed. Morgenmaden blev serveret i kongressalen, så der var god afstand mellem bordene, og langt de fleste gæster var opmærksom på at overholde afstandsreglerne.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, villys699
Anmeldt d. 3. juli 2020

Vi tog en miniferie i København og valgte at bo på tivolihotel.
Vi ville gerne have lidt mere luksus, også er overnatninger faktisk ikke så dyre som forventet.
Dejligt værelse med udsigt over kanalen. Der var rent og pænt, og hvis der manglede det mindste kunne man bare henvende sig i receptionen som er døgnåben.
Vi benyttede os af deres SKY-bar på første dagen, så sødt personale og meget lækre og innovative drinks! Med den flotteste udsigt ud over Amager som ligger på den anden side af kanalen.
Bussen 7A stopper også lige ude foran, og ellers er der 10 minutter på gå-ben op til hovedbanegården.

Dato for ophold: juni 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet