Anmeldt d. 27. januar 2020

Et dejligt og centralt liggende hotel. Det bedste er nok en rigtig god betjening hele vejen igennem. Værelset var rigtig fint, hvor vi har heldige at få et værelse højt oppe med en fantastisk udsigt.
Også "Sky bar" ligger fantastisk.

Værelsestip: Søg et værelse på de øverste etager - der er en fantastisk udsigt over København
Tak, Bo H
Anmeldt d. 27. januar 2020

Pletter på gulvtæppet, hvide pletter på mørklægningsgardin. Afføringsrester i toiletkummen, vask og armatur var heller ikke rengjort ordentligt. Værelserne er meget små. Morgenbuffetten var fin, der var meget at vælge i mellem.

1  Tak, Adventure595179
Anmeldt d. 26. januar 2020

Junior værelset havde en lidt slidt sofa.. så ikke særlig lækker ud.. bøvlet at bo i harbour tower når alt det “sjove” sker i city tower.. spa afdelingen var rigtig fin - skovt lavet med poolen som hænger ud fra 12 sal.

Tak, tuski2020
Anmeldt d. 26. januar 2020

Min ven og jeg boede på hver vores værelser, som var super lækre og rene.

Der er god sæbe og en god creme herefter.

Træning og omklædningsområdet er gode. Poolen er ok, men forstår ikke at rummet skal være koldt og det virker mærkeligt, at der er stillet solvogne ved poolen, hvor det bliver alt for koldt at ligge og sidde især hvis du har svømmet i poolen, som dog er lækker og flot belysning.

Personalet i skranken er både søde og smilende. De er meget hjælpsomme og de fremstår professionelt på den gode måde. Man føler sig velkommen. Det samme gælder for det meste af personalet i baren.

Vandet der er stillet frem på værelset er ikke køligt og jeg synes derfor, det er ret dyrt at tage 25 kr for en flaske vand som er lunken.

Jeg var rigtig glad for mine tre dage.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, runeystone
Anmeldt d. 26. januar 2020

Vi var på vores årsdag, men det holdt ikke som de lovede. Jeg har prøvet andre hoteller som holder på det de lover, valgte alligevel at prøve tivoli hotel for anden gang, men det var ikke bedre denne gang hellere.

Tak, hassan922020