Anmeldt d. 26. januar 2020

Min ven og jeg boede på hver vores værelser, som var super lækre og rene.

Der er god sæbe og en god creme herefter.

Træning og omklædningsområdet er gode. Poolen er ok, men forstår ikke at rummet skal være koldt og det virker mærkeligt, at der er stillet solvogne ved poolen, hvor det bliver alt for koldt at ligge og sidde især hvis du har svømmet i poolen, som dog er lækker og flot belysning.

Personalet i skranken er både søde og smilende. De er meget hjælpsomme og de fremstår professionelt på den gode måde. Man føler sig velkommen. Det samme gælder for det meste af personalet i baren.

Vandet der er stillet frem på værelset er ikke køligt og jeg synes derfor, det er ret dyrt at tage 25 kr for en flaske vand som er lunken.

Jeg var rigtig glad for mine tre dage.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, runeystone
Anmeldt d. 26. januar 2020

Vi var på vores årsdag, men det holdt ikke som de lovede. Jeg har prøvet andre hoteller som holder på det de lover, valgte alligevel at prøve tivoli hotel for anden gang, men det var ikke bedre denne gang hellere.

Tak, hassan922020
Anmeldt d. 26. januar 2020

Her passer beskrivelsen til det man får. Kan anbefale hotellet, ligger centralt og er pænt og rent.
Vi var en par på weekendtur, gik på tur i byen uden at have behov for at starte bilen.
Kan anbefale exclusiv aftalen med eftermiddagsmad.

Tak, JydenThorup
Anmeldt d. 25. januar 2020

Bedste service, super morgenmad efter dejlig søvn i gode senge og rolige omgivelser trods nærheden til centrum. Bed om værelse mod "gården" - det er roligst. Virkelig gode fitness og svømmefaciliter.
Dertil parkering uden problemer - vigtigt når man har bil med til København.

Tak, strandhuse2020
Anmeldt d. 23. januar 2020

Helt igennem tilfreds, god service og betjening. Go parkeringsmuligheder, overkommelig med et dagskort, da det kan være svært at finde parkering og tilmed er meget dyrt. Der kunne godt være lidt mere albuerum i sushi restauranten, hvor vi var en aften.

1  Tak, winniep1956