Anmeldt d. 23. januar 2020

Helt igennem tilfreds, god service og betjening. Go parkeringsmuligheder, overkommelig med et dagskort, da det kan være svært at finde parkering og tilmed er meget dyrt. Der kunne godt være lidt mere albuerum i sushi restauranten, hvor vi var en aften.

1  Tak, winniep1956
Anmeldt d. 23. januar 2020 fra mobile enheder

Enkelt overnatning i et 2 personers værelse med enkelt senge. Værelserne er rene og har alt hvad man har brug for. Sengene syndes jeg dog er middelmådige.

Der var ingen støj på hotellet og de levere en rigtig høj service

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 20.107.589
Anmeldt d. 23. januar 2020

overordnet lækkert værelse og faciliteter, dog lidt træls at skraldespandene ikke var tømt, og der dermed var gamle brugte kondomer i spanden. Da man informerede receptionisterne om dette, så virkede de lidt uforstående

Tak, j9gsia1h70
Anmeldt d. 23. januar 2020

Ca.10 overnatning og det bedste hotel for familier, mend højt service niveau blandt personalet.
Og lækre faciliteter med bla. Indendørs swimmingpool.
Stiks`n sushi er også at anbefale i høj grad, luksus mad på højeste plan.

Tak, Uniktravel
Anmeldt d. 21. januar 2020

Et ophold ud over det sædvanlige. Det er et perfekt hotel. Der er alt og personalet er virkelig professionelle. Poolen er meget varm og det er super dejligt. Et hotel i særklasse og det vil vi besøge igen.

Tak, Jens K