Anmeldt d. 4. marts 2018 fra mobile enheder

Vi var på Tivoli Hotellet en enkelt overnatning i Executive værelse med morgenmad Executive restauranten på 11 etage det var den rigtig dejlig oplevelse med god service fra personalet og lækker mad. Vi var ligeledes i baren på 2 sal , hvor vi spiste aftensmad og fik et par drinks, og også her var det rigtig godt det hele.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Carsten A
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator hos Tivoli Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2018

Kære Carsten,

Tusind tak for din fine anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for at høre, at I havde et godt ophold her i et af vores Executive værelser med tilhørende lounge og morgenmad. Vi er også glade for at du roser vores personale og baren på 2 sal.

Vi håber derfor meget at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen og ønsker dig en rigtig god dag!

Anmeldt d. 4. marts 2018

Nyt og meget flot apteret hotel 15 minutters gang fra centrum. Har kun boet i executive værelserne, men flere gange. Store flotte værelser med lækkert bad. God udsigt, da man i de værelser er højt oppe. Der er morgenmadsrestaurant kun til denne værelseskategori med et meget stort og lækkert udvalg. Egg station, charcutteri, friske juicer og smoothies, alt i brød, ost, pålæg, frugt og morgenmadsprodukter - og ikke mindst en meget venlig og personlig betjening. Dagens aviser samt magasiner ligger ved indgangen. Der er også en executive lounge, hvor man i løbet af dagen kan nyde gratis varme og kolde drikkevarer, frugt, snacks og aviser. Friskbagte kager om eftermiddagen og småretter og øl, vin, vand fra kl. 17 og frem. Hotellet har fin indendørs pool og gode koncept restauranter. God parkeringskælder. Fin service, men der kan være lang kø ved indtjekning.

Værelsestip: Væle Executive værelser
Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Lenskjold

Kære Gæst,

Tusind tak for din fine anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for at høre, at du (igen) havde et godt ophold her i et af vores Executive værelser. Vi er så glade for at du roser vores Executive koncept og særlig vores Executive Breakfast på 11 sal samt vores andre hotel faciliteter. Vi er sikre på at mange kan bruge din anmeldelse om Tivoli Hotel!

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen og ønsker dig en rigtig god dag!

Anmeldt d. 4. marts 2018

Dejligt hotel med passende afstand til centrum. Standardværelserne har en meget lille dobbeltseng. Ville næste gang vælge superior. Fik et værelse med dør ind til naboværelse. Døre imellem værelserne var låst, men man kunne høre alt, hvad der blev sagt og ellers foretaget sig hos naboen. Skybaren var en dårlig oplevelse, som går ud over helhedsoplevelse selvom den skal vurderes særskilt.
Morgenmaden var til fire stjerner - rigtig god og dejligt, at der var flere buffetsteder.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Annebir

Kære Gæst,

Tusind tak for din fine anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for at høre, at du overordnet havde et godt ophold hos os, og at du særlig var glad for vores morgenmadsbuffet! Vi er dog kede af at høre at sengen føles lille, selvom det er en Queen size seng i vores Standardværelser. Næste gang kan du, som du selv skriver, overveje vores Superior King size så du får en seng der passer dig bedre!

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen og ønsker dig en rigtig god dag.

Anmeldt d. 3. marts 2018 fra mobile enheder

Et fint sted til et par dage i Kbh ... et stort hotel med mange mennesker og mange børn , men ligger også i et godt prisleje så alle kan være med , samt at der er parkerings hus dertil .
Mange fasiliteter som fitness rum og wellness.
Dog er hotellet lidt slidt i kanterne , men ikke noget at sige til pga. Det store brug af hotellet .
Derudover ligger der restauranter i toppen som også kun kan anbefales ....
Kommer gerne igen

Dato for ophold: februar 2018
Tak, susanne menne j
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator hos Tivoli Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2018

Hej Susanne

Tusind tak for din fine anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for at høre, at du havde et godt ophold her og at du gerne kommer igen i fremtiden! Vi er også glade for at du var tilfreds med vores faciliteter og restauranter samt parkeringsmulighederne.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen og ønsker dig en rigtig god dag.

Anmeldt d. 1. marts 2018 fra mobile enheder

Uha en kold weekend d. 24/25 februar 2018. Oprindelig havde vi booket værelse på Bella Sky, hvor vi har været før og været godt tilfredse, men pludselig så vi et tilbud på booking.com til 999,- for et standard værelse og besluttede os for at prøve Tivoli hotel. Vi ankom med toget kl. 11.30 og gik de ca. 1,2 km til hotellet. Vi ville bare stille kufferterne på hotellet indtil værelset var klar kl. 15.00, men den søde receptionist tilbød at vi kunne opgradere til et Executive værelse som allerede var klar. Det betyder samtidig at man får adgang vil Tivoli lounge, hvor der er gratis kaffe og kage imellem 15-17.00, fra 17.00-20.00 diverse kolde drikke (øl, vin, vand mm) og snacks. Ligeledes spises morgenmaden i Tivoli View hvor der er den lækreste morgen buffet og en kok som laver omelet, pandekage mm. Fik jeg nævnt at det hele er beliggende på 11. etage med en fantastisk udsigt ud over byen. Vi fik udleveret en hel flaske iskold Cava og 2 glas til at tage med på værelset. Værelset var stort og virkelig flot indrettet. Vi læste Tivoli hotels vejledning og fandt ud af at man kunne bytte puderne ud med andre modeller og det var bare at ringe til hotellets concierge afdeling og 5 min senere var de leveret. Hotellet har 2 restauranter på 12. etage, Stick’s N Sushi og Mash. Man kan bestille take away til levering på værelset. I hotellets kælder er der fitness afdeling og pool område, desværre nåede vi ikke at benytte det, men det gør vi næste gang, hvor vil tage børnene med og kombinere det med en tur i Tivoli. Tivoli temaet er hotellets varemærke og det er virkelig blevet flot. Vi fik også besøg af Pjerrot til morgenmaden, hvor han gik rundt og hilste på og talte med børnene. Alt personale var super venligt og smilende. Hotellets beliggenhed er virkelig god, hvor man har bl.a Fisketorvet tæt på. Kort afstand til S-tog, Hovedbanegården, Strøget og Tivoli. Jeg kan kun anbefale hotellet til alle som vil bo på et godt hotel med et højt service niveau. En taxa til Hovedbanegården koster 50,- (det var bidende koldt) Nå ja vi betalte kun 400,- for opgraderingen for 2 personer, hvilket vi synes var givet godt ud.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, Lars-Rune S

Hej Lars-Rune

Tusind tak for din fine anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for at høre, at I ændrede mening og ville bruge vores gode tilbud her i februar! Vi er også virkelig glade for at I blev positivt overraskede over opgraderingen til vores Executive etager - det er altid en sikker vinder. Det er netop det du skriver - morgenmaden, værelserne og lounge i vores Executive koncept gør opholdet lidt mere lækkert!

Vi er også glade for at høre at alle servicer, faciliteter og restauranter levede op til vores høje standarder, hvilket resulterede i en god oplevelse for jer.

Vi håber derfor meget at vi får byde jer velkommen med jeres børn næste gang I beslutter jer for et ophold i København igen.

Vi ønsker jer en rigtig god dag.