“Fuld af mad og vin”

Limone Piazza
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte både Piemonte- og Sicilia-menuerne og 9 ud af 10 retter gik rent hjem. Kun Vitello Tonnatoen var ikke lige os. Super god vin til, til en fair pris. Kun ventetiden på at blive betjent kunne forbedres, men med en fuld restaurant var det måske ikke så galt.

Tak, MadsThirsgaard

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlig mad og god betjening, og alt sammen til en rimelig pris. Vi kom 10 personer der ikke havde bestilt bord, og trods mange gæster gik der kan få minutter så havde den venlige tjener et bord til os alle. Stedet kan absolut anbefales.

Tak, anjah738
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad. Vi skulle ha rykket vores Bordreservation i en time og blev kun mødt med imødekommenhed.

Tak, 459henrikl
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækker 5 retters menu.
Starter udendørs og rykker indenfor til dessert og kaffe med tjener som synger godfather.

Tak, Martinhansen1
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Autentisk italiensk , lækker mad, italiensk sang under maden, alt i alt superb, valgte 5 retters sea food og ok at bytte flere retter ud sådan

Tak, HanneW207

Rejsende, der kiggede på Limone Piazza, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Limone Piazza? Fortæl om dine oplevelser!