“Afslappet, (fødselsdags-)festligt og god mad”
Anmeldelse af Limone Piazza

Limone Piazza
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 29. januar 2020

Vi var 3 generationer ude og fejre fødselsdag. Claudio, vores tjener, var lynhurtig til at aflæse selskabet og var opmærksom på vores behov under hele aftenen. Han var en mester i at skabe en afslappet og munter (italiensk) stemning omkring os - fortalte anekdoter og diskuterede vine med vin-entusiasten i familien.
Maden var virkelig god - og vinene var dejlige. Kan anbefale den Sicilianske menu med fisk.
Resturanten er ikke trendy - men den er super autentisk!

3  Tak, haclausen

Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Topklasse.... bedste service det var en rigtig god oplevelse. Vi fik en gratis flaske vin også fordi han lavede en lille misforståelse ved vores bestilling som ikke betød noget

3  Tak, 717lukash
Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god service og maden var skøn.
Fantastisk sted at få holdt sin fødselsdag med fødselsdagssang.

3  Tak, anjahoestmark
Anmeldt 12. januar 2020

Vi var to veninder der bare skulle have et glas vin og en forret og vi fik alligevel verdensklasse behandling af både Claudio og en anden tjener som jeg desværre ikke husker navnet på.
Det handler ikke om penge, det handler om at have en god oplevelse, som Claudio sagde. Det må man sige vi havde. De bedste anbefalinger herfra!!!
Åh ja og mad og vin var absolut i topklasse!

2  Tak, MariaJ3956
Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Vi gik forbi spontane fik ejeren til at bestemme menuen og vi fik det lækreste mad startede med et stort fad med div tapas hovedret super mørdt kød
Med træffelsovs og så dejlig desert vi kunne trille hjem super gode drinks

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, peterlW3634KK

Rejsende, der kiggede på Limone Piazza, kiggede også på

Har du været i Limone Piazza? Fortæl om dine oplevelser!