“Ubagt pizza”

nr. 2.333 af 2.847 Restauranter i København
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fik leveret en ubagt og nærmest uspiselig pizza. Virkelig dårlig oplevelse. Det virker som om, at stedet har for travlt til at levere en ordentlig kvalitet.

Tak, 793cathrinek

Anmeldt 20. marts 2021

Rigtigt fin bund og god tomatsauce, men desværre ødelagt af voldsomt meget fyld og væske, som gjorde det til en halvvåd og kvalm oplevelse.

Prisen er i den (meget) høje ende, og det kan oplevelsen slet slet ikke bære. Er på ingen måde på niveau med de bedste steder i byen.

Dato for besøg: marts 2021
Tak, Daniel S
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Lækker pizza med sprød bund og masser af fyld. Salame Picante skuffede ikke. Fantastisk at pizzaerne bages i stenovn, hvor smagen af brændt træ smages i brødet - på den lækre måde

Tak, ceciliapC8142XK
Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Takeaway fra en bod i Njalsgade 19D - ringe udvalg, begge vores pizzaer var ikke færdigbagte- kartoffelpizzaen var belagt med 4 (fire) fint korrekt ultratynde kartoffelskiver, men de var rå efter bagningen og 2 nåle rosmarin er da helt i underkanten. Et elendigt produkt som leveredes af ukyndigt personale. Det fås bedre til billigere priser mange steder i byen. Kan kun frarådes.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Climber557743
Anmeldt 10. juli 2019

har nu prøvet pizzaerne hos Pizza Bro både på deres stand på Broens Gadekøkken og fra deres foodtruck på Islands Brygge. Det er blandt de bedste pizzaer jeg har fået i Kbh. og jeg har fået en del. Det er fra brændefyret ovn og sprød og italiensk stil. De leverer også ud via Wolt

Dato for besøg: juli 2019
Tak, tr224

Rejsende, der kiggede på The Pizza Bro, kiggede også på

Har du været i The Pizza Bro? Fortæl om dine oplevelser!