Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Utrolig god stemning, service og mad”
Anmeldelse af DEJ Kødbyen

DEJ Kødbyen
nr. 1.028 af 3.644 Restauranter i København
Prisklasse: 70 kr. - 130 kr.
Kvarter: Det indre Vesterbro
Restaurantoplysninger
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 3. juli 2023

De bedste pizzaer jeg har fået. Utrolig god stemning og service lige fra man kommer ind. Bestemt et sted jeg vil anbefale.

Dato for besøg: juni 2023
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, Zeynab S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Team DEJ, Ejer hos DEJ Kødbyen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. november 2023

Hej Zeynab,

1000 tak for din anmeldelse! Vi glæder os til at se dig en anden god gang.

Dbh,
Team DEJ

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldelser (175)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

20-24 af 175 anmeldelser

Anmeldt 13. maj 2023

Pizza var go - men service er en ommer
Fortravlet personale, glemte basale ting som bestik stole osv. og det sluttede med at de glemte at fratrække depositum (700kr) …. Øv

Dato for besøg: maj 2023
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, Eline A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Team DEJ, Ejer hos DEJ Kødbyen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. maj 2023

Vi er meget glade for i kunne lide maden og mindst lige så kede af at i ikke kunne lide servicen,
vi vil gøre vores bedste på at rette op på dette i fremtiden.
Vi kan se i vores system, at jeres depositum er trukket fra på regningen.

Hvis der er yderlige spørgsmål, så kontakt os endeligt på info@dej.dk

Dbh.
Team DEJ ❤️🍕

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 24. april 2023

Virkelig fin brunch med flere små retter. Desværre var det ikke til at være i lokalet, da de havde en DJ, så det var helt umuligt at tale sammen. Vi klagede flere gange over støjen, men fik det svar at det mente de ikke, da det kun var unge på gennemsnit 25 år som jo elskede musikken. Alle i lokalet var over 50 år. Forstår måske godt det med musik, hvis det er sen aften og unge er i byen. Men til morgenmad, var det helt ved siden af.

Dato for besøg: april 2023
1  Tak, Dorte D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Team DEJ, Ejer hos DEJ Kødbyen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. april 2023

Hej Dorte, vi er rigtigt glade for i nød maden.

Men ligeledes, er vi selvfølgeligt kede af at i følte at musikken var malplaceret. Musikken er en del af vores brunch koncept i DEJ Kødbyen, hvilket også står på vores hjemmeside.
Vi råder jer til i fremtiden at besøge en af vores andre restauranter, hvis i ønsker at undgå at der er DJ.

Dbh
Team DEJ

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 26. marts 2023 fra mobile enheder

Brunchbuffet var meget middelhavsinspireret og frokost-agtig efter vores smag (domineret af forskellige slags humus, pastasalat, perle couscous mv), dog var der også 2 oste og frugt samt yoghurt. Der var også et udvalg af pizzaer, herunder den berømte nutellapizza med banan som smagte fantastisk. De øvrige pizzaer var ikke noget at skrive hjem om hvilket var skuffende i betragtning af at det er det, restauranten “kan”. Fx lignede pepperonien meget den helt billige slags der er skåret i forvejen og kan købes i Netto.

Hyggelig atmosfære, dog stod bordene meget tæt.

Medarbejderne var virkelig søde og hjælpsomme og de trækker oplevelsen op. Kaffen var også rigtig god, så i alt lander vi på 3,5 stjerne.

Dato for besøg: marts 2023
Tak, AnjaH
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Team DEJ, Ejer hos DEJ Kødbyen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. marts 2023

Hej Anja, tusind tak for den meget dybdegående anmeldelse.

Det er korrekt at vi er middelhavs inspireret, og ligger os op af det Italienske køkken, i vores brunch så vel som i resten af vores menu.
Vi kan garantere dig at alt vores kød kommer fra slagteren, og bliver skåret i køkkenet. Vi er kede af vores pizzaer ikke var til jeres smag, og vi håber i vil give vores pizza en nye chance, en dag hvor der ikke er brunch.

Vi har bevist valgt at sætte folk lidt tæt, da vores fokus er på social dining, og vi føler det hjælper på atmosfæren.

Dbh.
Team DEJ

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. marts 2023

Hold dig fra Dej! Denne "restaurant" har den mest afsindigt ringe service jeg nogensinde har oplevet!!

Lad mig kort opsummere hvor uduelig deres betjening er:
-Ved ankomst var vores (reserverede!) bord ikke klar, det skulle først stilles op
-Vi ventede lang tid på at få menukort... hov nånej, det var kun kort på drikkevarer. For at få en menuen skal man med sin smartphone scanne en QR-kode. Hvad gør folk uden smartphone? Eller som én i vores selskab, der efterspurgte et fysisk kort, fordi hun havde svært ved at se den lille skrift på telefonen
-Vi måtte vifte med arme og ben for at få den fuldstændigt ligegyldige og uopmærksomme "tjener" (en bare gennemsnitlig tjener burde kunne levere et minimum af service, hvilket dette individ ikke kunne)
-Så blev der taget bestilling.. Men kun til pizza. Derefter blev der taget til drikkevarer
-Efter ca 40 minutter fik vi langt om længe vores pizza (helt ærligt.. det burde ikke tage meget mere end 15 min.)
-En person stod og råbte op i den ene ende af bordet for at vi kunne balancere pizzaerne ned i den anden ende af bordet, hvor vi ikke kunne høre, hvad der blev sagt. En enkelt pizza måtte vi spørge efter, fordi den åbenbart stadig stod i køkkenet..
-Så kom vores kom vin, sodavand osv. Selvom tjeneren selv havde taget bestillingen, så var det vist for meget at forlange, at han kunne huske, hvem der havde bestilt hvad. Og han havde glemt en.
-Men hov!.. vi havde også bestilt postevand.. Så kom der nogle flasker vand.. Men ingen glas at hælde op i. Det måtte vi bede om.
-Ved betaling havde de blandet vores regning sammen med flere andre. Det skulle diskuteres, og deres håbløse medarbejdere kunne ikke finde ud af at udrede trådene, så vi måtte gengive, hvad hvem havde fået, så vi ikke skulle betale for andre menneskers mad.
-Vi endte desuden med at betale de flasker vand, som egentlig burde have været gratis, med det andet vi bestilte. vi havde på dette tidspunkt opgivet..

Under hele måltidet bragede irriterende og højlydt umchi-umchi musik ud, direkte fra Spotify.. hvor de ikke havde betalt for brugen, så der var også lidt reklamer engang imellem.

Denne "restaurant" (det kan man dårligt kalde det, når betjeningen har dette niveau) er gennemsyret af dårlig logistik og totalt ligegyldig service. Det er den mest rædsomme service-oplevelse jeg har oplevet.
En tjenerrobot i et lyddødt rum havde været at foretrække, frem for den uduelighed, som vi oplevede.
Efter den rædsomme oplevelse var vi flere der var enige om, at vi skulle være vendt om i døren ved ankomsten.. Du kan stadig nå det! Hold dig væk og slik på en tilfældig lygtepæl eller tøm en skraldespand.
Jeg er stadig rasende over den voldsomt dårlige oplevelse flere døgn efter.

Dato for besøg: marts 2023
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, Jeppes550
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Team DEJ, Ejer hos DEJ Kødbyen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. marts 2023

Hej Jeppe, Vi er meget kede af din oplevelse.

I visse tids perioder har vi ekstremt travlt og derfor er det nogle gange i sidste øjeblik, at tingene bliver gjort klart.

QR koderne er en mere bæredygtig løsning, vores menu skifter løbende for at sørge for at vores gæster får den bedste smags oplevelse, hvilket ville betyde at vi ofte skulle printe og smide store mængder papir og pap ud.

Vi er meget kede af jeres oplevelse med tjeneren, det er selvfølgeligt ekstremt beklageligt og den ansvarlige er hellere ikke længere en del af Team DEJ.

På vores menukort kan du se at vi ikke servere postevand, da vi føler at den høje kalk mængde i vandet påvirker smagsoplevelsen. Istedet har vi Purezza som også er årsagen til at vores vand ikke er gratis, men selvfølgeligt skal i da have glas til.

Jeg kan garantere dig at der både er betalt for Spotify og Koda, da DEJ er meget fokuseret på at støtte op omkring kunsten og musikken, af samme årsag har vi også gennem tiden hostet flere events for upcoming musikere og DJ’s. Det du har hørt er Sonos Radio og deres reklamer, hvilket er en fejl fra den ansvarliges side.

Vi beklager meget og vil gøre vores bedste for at rette op på service fejlene.

dbh.
Team DEJ

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC

Rejsende, der kiggede på DEJ Kødbyen, kiggede også på

 

Har du været i DEJ Kødbyen? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.