“Virkeligt godt”

Prisklasse: 10 US$ - 14 US$
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 9. maj 2022 fra mobile enheder

Virkelig god mad, virkelig god og hurtig service, og virkelig god udsigt!

Vi havde bestilt en Earlybird. De var så servicemindede. En rigtig god oplevelse og vil kommer helst sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, rheasmor

Anmeldt 4. maj 2022

Jeg ventede i en time og ingen fra vores selvskab fik deres mad på samme tid.... derudover var min pizza brændt.... Meget skuffende oplevelse.

3  Tak, 488sigurda
Anmeldt 4. maj 2022

Jeg var på tur med klassen og havde betalt depositum for at møde op - vi havde også bestilt alt hvad vi skulle have dagen før. Vi ankommer, og vi venter i over 1 time for at få vores mad. Pizzaerne kommer ikke sammen, og når nogen er færdige med deres pizzaer, er andre i gang med at spørge om, de snart kan få deres. Vi var 25, og ja, kapaciteten i ovnen har selvfølgelig en betydning for, hvor hurtigt pizzaerne kan blive færdige, men hvorfor så tage i mod flere end vores klasse? Vi har over 60 mennesker (en mere klasse fra vores skole var også accepteret til at få mad derinde fra). Hvis I udmærket godt ved, at I ikke har plads i ovnen til at alle kan få deres mad i en ordentlig tid, hvorfor så ikke begrænse jer? Pizzaerne smagte heller ikke godt og størstedelen af dem var brændte. Servicen var også til grin.

Lad vær med at komme her

2  Tak, thom414f
Anmeldt 28. april 2022

Vi var ude og spise med klassen og havde betalt depositum for at komme omkring 50 mennesker. Derudover havde vi bestilt dagen før, for at vi ikke skulle vente i Alt for langtid, dog lykkedes det dem at bruge over en time på at lave maden.

1  Tak, 728oscark
DEJ, Markedsføring hos DEJ, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2022

Hej :)

Tak for jeres besøg og jeres ærlige anmeldelse. Vi beklager selvfølgelig, at I har ventet alt for længe på jeres mad. Grundet vores ovns kapacitet tager det desværre noget tid at lave pizzaer til 50 mennesker, samtidigt kan vi heller ikke lave pizzaerne lige før de lægges i ovnen, så jeres bestilling har været god at have i forhold til forberedelse af ingredienser, men vi kan først lave selve pizzaerne lige op til de skal i ovnen.
Vi håber stadig at I nød jeres tid og kunne lide vores pizzaer.

I ønskes en rigtig god dag,
Team DEJ

Anmeldt 24. april 2022

Mig og min mand var inde og spise deres Brunch på halmtorvet, det var den værste brunch jeg længe har fået, pizzaen var kold, intet personale holdte øje med hvad der manglede og der kom sjældent påfuldning. Dårlig service, vi fik ikke en gang en ske til at spise vores yoghurt med. Vi var der sammenlagt 25 min. Og der var voldsomt dårlig akustik. Det gør vi aldrig igen.

2  Tak, carolinemB8201JF

Kære Caroline,

Det er dybt beklageligt, at I har haft sådan en kedelig oplevelse med vores brunch. Vi er ellers ret stolte af vores brunch og udvalget og har næsten fuldt booket hver weekend til vores brunch.
Vi ville have ønsket, at I udtrykte alt dette til vores medarbejde, så er vi sikre på, at vi ville have fyldt mere på bordet og lavet nogle nye pizzaer. Samtidigt var I der i 25 minutter, selvom I havde bordet i 1 time og 45 minutter. Vi ville have ønsket, at I ville have blevet der noget længere, så vi havde fået chancen for at vende den kedelige oplevelse til noget positivt.

Med venlig hilsen
Team DEJ

Rejsende, der kiggede på DEJ, kiggede også på

Har du været i DEJ? Fortæl om dine oplevelser!