“Vi har haft en dejlig aften”
Anmeldelse af Louises Fiskebar

Louises Fiskebar
Reservér bord
tor. 24/9
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: At LOUISES FISKEBAR we will serve you the best delicacies from the sea straight to your plate. With Kattegat, Skagerrak and the Baltic Sea as our nearest neighbours, the catch is always fresh and flavours ultimately crave-worthy! Welcome, and enjoy. Råvarerne er i centrum Vi samarbejder med Strandby Fisk og Hanstholm Fisk og Skaldyr, fordi vi vil have lokalt fangede fisk fra de Skandinaviske have. Strandby, har for eksempel primært fisk fra små kuttere, der sejler ud fra området mellem Skagen og Frederikshavn. Deres skærehal ligger blot 50 meter fra auktionen, og vi har dem gerne 24 timer efter, fiskene er kommet i land. Noget for alle gæster Louises Fiskebar adskiller sig fra den typiske Fiske og skaldyrs restaurant ved at servere smørrebrød, fisk, skaldyr, kød, og en to- eller treretters frokostmenu. Om aftenen er der fuld fokus på et stort udvalg af østers, caviar, fisk og skaldyr, men der er også mulighed for en god bøf eller en vegetarisk hovedret.
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har haft en dejlig aften på Louises Fiskebar. Hovedretten, kulmule, var fantastisk. Betjeningen var ikke overdrevet venlig, men maden var utrolig god, og der er rigtig hyggeligt.

Tak, Sanni1980

Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig god betjening. Kvaliteten af drinks og mad i topklasse! En enkelt svipser med hummer, men det blev hurtigt afklaret uden problemer med tjener. Her kommer vi afgjort igen.

Tak, Naja W
Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Meget trist oplevelse
Havde købt en tre retters menu gennem Sweet deal
Først virkede den mandlige tjener nærmest vred, den kvindlige ok venlig service
Den første ret bestod af laks i noget ok sauce og salat
Den næste ret bestod af noget blævrende fisk husker ikke art, smagte ikke godt
Brød blev også serveret til maden - noget gammelt og hårdt
Deserteren ok chokolade muse med lidt is
Fik alt for lidt for pengene og den billigste vin koster 460 kr.
Skal siges at vores værdibevis faktisk kun gjaldt frokost og vi var på restauranten kl 19 hvilket tjeneren ikke kommenterede

1  Tak, JanK1973
Anmeldt 12. december 2019

Købte en Swetdeal og havde ikke forventet alverden men fik en fantastisk service og 5 retter i ren gourmet standard.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Martin0178
Anmeldt 4. december 2019 fra mobile enheder

Dejlig fiskerestaurant centralt i København. Vi havde købt en Early Bird menu og blev bestemt ikke skuffet. Alle retter var velsmagende. Betjeningen var god, smilende og kunne vejlede om vinen. Vi valgte en lækker grüner veltliner. Køkken var lidt udfordret, så der var lidt ventetid muligvis pga. et større selskab i restauranten. Skønne historiske lokaler gav hele oplevelsen en fin atmosfære. Kommer meget gerne igen!

Dato for besøg: december 2019
Tak, cecilieo2018

Rejsende, der kiggede på Louises Fiskebar, kiggede også på

Har du været i Louises Fiskebar? Fortæl om dine oplevelser!