81 US$
Gratis afbestilling indtil d. 11.12.22
87 US$
Gratis afbestilling indtil d. 11.12.22
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
74 US$
Priceline85 US$
Hotels.com87 US$
ZenHotels.com125 US$
Anmeldt d. 30. august 2021 fra mobile enheder

Absolut pris venligt hotel med alle de basale ting man nu engang skal bruge hvis man udelukkende mangler et sted at sove og ikke søger en decideret luksus oplevelse . Hotellet er forholdsvis velholdt og personalet er altid smilende og hjælpsomme . Der er et fantastisk godt udvalg af drikkevare / slik / sandwich mm i receptionen til rimelige priser . Der gode elevator forhold på hotellet ,så man ikke skal vente i evigheder på at finde sit værelse og få sig en god nattesøvn . Værelserne er små og kompakte , men fungere til formålet og prisen taget i betragtning så der absolut intet og klage over .

Værelsestip: Der er parkering til både små og store biler på stedet , flere elevatorer der gør ventetiden minimal i forhold hotellets mange etager .
Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, jesper-Tech
Anmeldt d. 6. juli 2021

Der lå negle og andet skidt på sengen. Hotellets personales håndtering af sagen efterfølgende er helt skandaløs. De modsiger hinanden i eget firma. Vil fraråde alle at benytte det. De er tydeligvis ligeglade med deres kunder og deres Hotel Manager hos Cabinn Metro er ekstrem inkompetent. Dette bliver taget videre til ankenævnet.

Dato for ophold: juni 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, 33kasperc
Anmeldt d. 19. oktober 2020

Værelserne er meget små, men der er gode fælleslokaler, hvis man har behov for at læse, eller sidde og drikke kaffe. Fin morgenmad - meget venlig betjening. Fint til en enkelt nat eller 2, men jeg tror jeg ville få "cabin feber" hvis jeg skulle være der mere.

Dato for ophold: september 2020
2  Tak, fritsez2018
Anmeldt d. 14. oktober 2020

har boet her et par gange både firma og privat. Dejlig rent tæt på metroen, og service i top som på de andre Cabinn hoteller.

Syntes man får valuta for pengene, inkl kaffe og the på værelset

kan varmt anbefales ligger i et stille område, og med metroen hele døgnet kan man altid komme hjem.

Dato for ophold: december 2019
2  Tak, Johnny2500
Anmeldt d. 2. august 2020

Værelserne er små men godt udnyttet. Vores søn sov i køjesengen og vi var nervøse for at han ville falde ud - der kunne godt være en ekstra sikring ved sengehesten.
Hvis man vil åbne vinduet skal man kravle hen over sengen. Badeværelset er utrolig småt, men der er hvad man skal bruge.
Der var gratis parkering og pænt og rent.
Fint til overnatning hvor man ikke skal bruge tid på værelset foruden selve overnatningen.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, TennaJoe