Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Værelset er lille, virker mere beskidtcend rent.
Elendige håndklæder.
Rigtig god service, vi kom kl 1030, og ville bare smide bil og tasker, men vi også checket ind, da vores værelse var klar.
Ligger godt, hvis man skal til noget i royal arena.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Kirstein74
Anmeldt d. 7. december 2019

Glemte et smykke på vasken. Da jeg ringede for at aftale afhentning, påstod de at intet var fundet på værelset.
Så husk for guds skyld alle ejendele, da ting på mystisk vis forsvinder efter man har låst døren for at checke ud.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Familien-Hammer
Anmeldt d. 30. november 2019 fra mobile enheder

Jeg besøgte dette hotel i forbindelse med arbejde. Værelset er meget småt, og sengen er utrolig kort og smal.
Afløbet på badeværelset var stoppet, og jeg var derfor ved at oversvømme badeværelset da jeg gik i bad.
Selvfølglig er det billigt, men så hellere betale lidt mere og sove ordentligt.
Reelt kun 1 stjerne. Men morgen buffet var fin, derfor 2.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Rasmussloth
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Hold nu op et engageret personale værelse som forventet, godt til prisen, var hvad der skulle være og rent og pænt
Kom tidligt havde ikke forventet at kunne checke ind, jo jo. Havde bil med 24 timer 100 kr. Billigere kan det ikke gøres. Smilende imødekommende hjælpsomme receptionister , ved morgenmad mødt af en smilende ung mand. Et godt lille udvalg af snacks og drikkevarer i receptionsområdet
Så tilfreds og glædelig overrasket , en lille 5 er

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, 547hellem
Anmeldt d. 15. september 2019

Det er seks år siden, at jeg sidst har været på Cabinn Metro.
Denne gang valgte jeg en lidt højere kategori, og det var et udmærket valg ud fra at værelset var lidt større. Til kortere ophold (2 nætter) kan det godt bruges. Morgenmaden er ikke den store gourmetoplevelse. Dog har de fået højnet kvalitet på ost og brød.
Æblejuicen smagte af intet. Prøvede at tappe af maskinen ved siden af. Her var der vist tilsat alt for stor mængde koncentrat, uden det smagte af æble.
Det var irriterende, at housekeeping ikke havde sørget for opfyldning af shampoo, kaffe, fløde og kaffekop på dag to.

Dato for ophold: september 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger