Åben i dag: 10.00 - 20.00
Fantastisk sted

Det er et fint sted og en god udsigt. Fint café både op og nede. Masse af gode aktiviteter... læs mere

Anmeldt d. 7. oktober 2020
MarianneL1071
fra mobile enheder
Super udsigt udover vandet og ind over København

Anmeldt d. 10. august 2020
sirbech
København, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
fra 16,76 $
fra 22,28 $
fra 38,98 $
Anmeldt d. 10. august 2020

Super udsigt udover vandet og ind over København. Er gratis elevator til toppen men man kan også gå derop. Er mulighed for at stå på ski ned at bakken, det prøvede jeg ikke, så kan ikke sige noget om det. Oppe på toppen er der en cafe, hvor man kan købe mad og drikke. Er helt klart en oplevelse og når det er gratis kan jeg kun anbefale stedet. Ligger dog lidt langt væk fra offentlig trafik, så er lettest at cykle derud.

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, sirbech
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Turen var ikke planlagt, men et nyt “must-go” i København for os.
Oplevelsen er både de ting, man kan lave der, men også bare helheden/konceptet.
En elevator med glasvægge, der kører non-stop til tag-terrassen, og hvor man kan se (og dufte) affaldsanlægget på turen (og fornemme højden).
En skibakke på en bygning.
En enorm klatrevæg lodret op ad væggen.
En after-ski bar.
Gratis parkering, gratis elevator-tur og kun 40 kr. for at leje en kælke-ring med ubegrænsede ture på den lille bakke.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 437torbens
Anmeldt d. 29. juli 2020

Første og sidste gang vi tager til copenhill, jeg have booket ski i 3 timer for 4 personer og troede at det skulle blive en hyggelig familiedag men nej. Da vi kommer frem finder vi ud af at alt skiudstyr ikke er med i den pris jeg havde betalt 1680 kr så måtte yderligere beyale 1200 kr for udstyr. Derefter styrter både min kæreste og jeg indenfor den første time så hårdt at vi ikke kan stå på ski mere den dag dag, jeg har ståetpå ski i 15 år og min kæreste i 3 år, så det er absolut ikke fordi vi er uerfaren på dette område. Da jeg snakker med hende i ski udlejningen er hun enormt sød og giver mig en mail på dem jeg skal skrive til for at få helt eller delvist refundering hvilket hun bestemt mener vi er berettiget til. Men det kan de ikke det eneste de kan er at udstede en voucher, vi bor i Nordjylland og kommer ikke sådan lige til København så alt i alt 2880 kr for ca 40 minutters skioplevelse det er ALT for dyrt..

Dato for oplevelse: juli 2020
2  Tak, lindahP3697NI
Anmeldt d. 6. marts 2020

Adventure - En unik oplevelse,
Aktiviteterne blev desværre afsluttet brat, pga storm MEN TAK FOR DET Det er rart at vide, der tages hensyn til sikkerhed og at der er procedurer, DER OVERHOLDES!,,
Desværre var vi rejst langt, for netop dette, men vi blev kompenseret på flotteste vis, med en super service (specielt tak til Christian og Cecilie på kontoret),. Vi tager til Københavnstrup igen på søndag og glæder os meget til at ungerne skal “suse” ned af Bakken (det bliver nok i sneglefart) seyoutubeklip Copenhill

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, Ingrid R
CecilieCCN, Gæsteansvarlig hos CopenHill, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Mange tak for dit positive review - dejligt at vi sammen kan finde en løsning, når vejret en sjælden gang er imod os! :-)

Anmeldt d. 29. januar 2020 fra mobile enheder

Vi tog en søndagstur og gik derop. Fantastisk udsigt og en fantastisk idé. Det er et imponerende bygning og helt klar et besøg værd. Jeg vil dog nok ikke vælge at tage mine ski med op af bakken

Dato for oplevelse: januar 2020
2  Tak, joyn231

Dejligt at høre! Prøv med skiene næste gang - vi har en god skiskole ;-)