“Godt italiensk håndværk”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Nørrebro
Anmeldt 6. juli 2016

Mange italienske restauranter formår ikke at leve op til italiensk mad standard, men det gør Scarpetta. Et spændende menukort med retter i forret størrelse gør, at du har mulighed for at teste 3-4 stykker uden at blive stopmæt. Gode vine og fornuftige priser samt et yderst kompetent og venligt personale.
Fm

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 583frode

Anmeldt 9. maj 2016

Vi ankom 7 piger til Scarpetta og vi havde bestilt bord og menuer i forvejen.
Lydniveauet i restauranten blev hurtigt højt i takt med flere og flere gæster ankom, så samtalerne var lidt begrænsede. Indretningen var fin, lys og indbydende.
Jeg bestilte en pizza, som havde en diameter på størrelse med min hånd. Der stod godt nok at alle retter havde forret størrelse, men blev alligevel overrasket over hvor lille den var. Dernæst fik jeg serveret en entrecote bøf. Perfekt stegt og rigtig god smag, men størrelsen var til et 12-årigt barn. Og tilbehøret var to lodne asparges og en sauce.
Til sidst fik jeg serveret tiramisu, og den var udmærket. Faktisk den største anretning til aften. Efter 2 timer og 15 min kom tjeneren med regningen og så skulle vi ud af døren. Bordet var reserveret til anden side nu. Vi måtte kyle resterne af vinen indenbord og betale.
Jeg fik et chok da jeg opdagede, at vi skulle betaler 25 kr. pr. mand for vand, når vi havde bestilt en flaske vin. Ikke et sted jeg gider komme igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, taniarosani
Anmeldt 21. april 2016

Her får du gourmetmad, men til en brøkdel af den normale pris. Du vælger 2 retter for 200 kr. Eller 3 retter for 250 kr. Drikkevarer kommer ved siden af. Meget værdi for pengene!

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, mortendahlknudsen
Anmeldt 18. april 2016 fra mobile enheder

Vi valgte deres 5-retters menu til 275 kr. Det var fem rigtig dejlige retter og størrelse var tilpas. Brødkurven blev automatisk fuldt op og det samme med vandet. Rigtig fin service. Kam bestemt anbefales.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Jmajgaard
Anmeldt 29. marts 2016 fra mobile enheder

Scarpetta er en super hyggelig italiensk restaurant, hvor stemning, service og maden er i top, retterne de serverer er velsmagende men lidt små. Tilgæld er deres vin kort rigtig godt

Ikke sidste gang jeg besøger dette sted

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Brosbol

Rejsende, der kiggede på Scarpetta, kiggede også på

Har du været i Scarpetta? Fortæl om dine oplevelser!