Anmeldt d. 28. august 2019

Vi fin en god personlig betjening af ejer samt ansat og der var en hyggelig hjemlig atmosfære på det lille hotel. Vi fik dejlig morgenmad og god vejledning i spisesteder i de nærliggende omgivelser. Vi kan klart anbefale hotellet.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Tina K
Anmeldt d. 31. oktober 2018

Som jeg starter med og skrive den er svær den her anmeldelse. Personalet var utrolig søde og rare. Der var dejligt rent
MEN for står ikke den indretning. Man kommer med oppakning, men hvor skal man gøre af sine ting. Værelset er ikke stor, det er ok størrelse hvis man bare kunne komme af med sin kuffert tøj. Vi snakkede flere gange når de har været så dygtige til og udnytte pladsen , hvorfor man ikke brugte de skabe på repos til folks kuffert med mere eller udnyttet pladsen til og lave så folk kunne komme af med sine ting.

Det værelse vi havde var meget grænse overskridende , det vil være godt hvis man var sig selv . De har fået lavet bad /wc på værelset med glas skyde døre godt nok er det facet slebet , men du kan se en siloet af en som sidder på wc du kan lugte/høre alt. nok ikke lige det sjoveste hvis man ikke kender hinanden så godt.

Vi var lidt skuffet over morgen maden , Dårlig info om det. Hotellet er ikke stor og det er forståeligt der ikke kan være et mega af mad. Men der var ikke meget uhm//wauh over dette. Brødet var hårdt og svært og tygge. savnet der stod lidt lunt når man kom ned.

Værelsestip: Værelse 9 er bedst egnet til hvis man er sig selv
Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 745skeem
Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt, dejligt og helt sit eget sted med god, god stemning. Dejlig central beliggenhed et stop med Metroen fra lufthavnen og tæt på den skønne Kastrup Havn og Den Blå Planet. Og hvis man er så heldig at være der, hvor der bliver serveret mad, ja så ved de virkelig hvad god mad er

Dato for ophold: februar 2018
Tak, erikstruvehansen
Anmeldt d. 11. september 2016 fra mobile enheder

Vi har tilbragt en aften og nat på ocean som optakt til en rejse fra Kastrup. Vældig sø
d og imødekommende personale, hyggeligt rum og fantastisk tagterrasse med kig til Øresund. Lidt som at være på besøg hos familien på Amager. Meget nem adgang til metroen og dermed Kbh centrum. Kan bestemt anbefales.

Dato for ophold: september 2016
1  Tak, Helgeskak
Anmeldt d. 16. juni 2015 fra mobile enheder

Har boet et døgn på ocean hotel. Meget venlig og imødekommende personale. Rent og pænt på værelserne, morgen maden var økologisk med fint lille udvalg. Det virker som et bed and breakfast sted, meget hjemmeligt og personligt. Kan kun anbefaledes :-)

Dato for ophold: juni 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, lasbje