TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 31. oktober 2018

Som jeg starter med og skrive den er svær den her anmeldelse. Personalet var utrolig søde og rare. Der var dejligt rent
MEN for står ikke den indretning. Man kommer med oppakning, men hvor skal man gøre af sine ting. Værelset er ikke stor, det er ok størrelse hvis man bare kunne komme af med sin kuffert tøj. Vi snakkede flere gange når de har været så dygtige til og udnytte pladsen , hvorfor man ikke brugte de skabe på repos til folks kuffert med mere eller udnyttet pladsen til og lave så folk kunne komme af med sine ting.

Det værelse vi havde var meget grænse overskridende , det vil være godt hvis man var sig selv . De har fået lavet bad /wc på værelset med glas skyde døre godt nok er det facet slebet , men du kan se en siloet af en som sidder på wc du kan lugte/høre alt. nok ikke lige det sjoveste hvis man ikke kender hinanden så godt.

Vi var lidt skuffet over morgen maden , Dårlig info om det. Hotellet er ikke stor og det er forståeligt der ikke kan være et mega af mad. Men der var ikke meget uhm//wauh over dette. Brødet var hårdt og svært og tygge. savnet der stod lidt lunt når man kom ned.

Værelsestip: Værelse 9 er bedst egnet til hvis man er sig selv
Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 745skeem
Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt, dejligt og helt sit eget sted med god, god stemning. Dejlig central beliggenhed et stop med Metroen fra lufthavnen og tæt på den skønne Kastrup Havn og Den Blå Planet. Og hvis man er så heldig at være der, hvor der bliver serveret mad, ja så ved de virkelig hvad god mad er

Dato for ophold: februar 2018
Tak, erikstruvehansen
Anmeldt d. 11. september 2016 fra mobile enheder

Vi har tilbragt en aften og nat på ocean som optakt til en rejse fra Kastrup. Vældig sø
d og imødekommende personale, hyggeligt rum og fantastisk tagterrasse med kig til Øresund. Lidt som at være på besøg hos familien på Amager. Meget nem adgang til metroen og dermed Kbh centrum. Kan bestemt anbefales.

Dato for ophold: september 2016
1  Tak, Helgeskak
Anmeldt d. 16. juni 2015 fra mobile enheder

Har boet et døgn på ocean hotel. Meget venlig og imødekommende personale. Rent og pænt på værelserne, morgen maden var økologisk med fint lille udvalg. Det virker som et bed and breakfast sted, meget hjemmeligt og personligt. Kan kun anbefaledes :-)

Dato for ophold: juni 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, lasbje
Anmeldt d. 12. august 2013

Jeg har boet på Ocean 1 nat i juli 2013 sammen med min familie (kone + datter på 2 år). Vi boede på hotellet ifm. en udlandsrejse, der udgik fra Cph airport.
Det gode først: Ocean ligger tæt på lufthavnen, stranden og det nye akvarium "Den blå planet", så placeringsmæssigt er der ingenting at klage over til en dag med aktiviteter inden man flyver på ferie.
Vi havde valgt Ocean fremfor andre alternativer i samme prisklasse (Hilton og Radisson), da vi havde indtrykket af, at stemningen ville være hyggeligere, nærmest familiær, og mere indbydende for en børnefamilie end de store kæder. Derudover var vi blevet lovet hotellets eneste værelse med altan, hvilket gjorde det meget attraktivt, da forældrene ville kunne nyde aftenen ude, mens vores datter sov. Da vi ankom fik vi at vide, at hotellets ejer havde givet værelset til en anden - til trods for at selvsamme ejer skriftligt havde lovet det til os - og at der intet var at gøre. Vi fik istedet et andet værelse med besked om, at dette i virkeligheden var dyrerere, da der var en sovesofa - ikke noget vi umiddelbart havde behov for!
Betjeningen var hjælpeløs og en slet ikke den varme, venlige modtagelse vi havde regnet med. Vi rejser en del og er til langt færre penge vant til meget bedre og mere professionel service.
receptionisten indvilligede dog i at servere vores morgenmad før den proklamerede start kl. 7 (vi skulle nå et fly). Det var dejligt og det satte vi pris på. Morgenmaden var med et pænt ord jævn grænsende til ringe - tørt brød, lidt frugt og noget yoghurt, man selv skulle finde i køleskabet.
Jeg kan på ingen måde anbefale Ocean - vi kommer i hvert fald aldrig til at bo der igen. Stedet får to stjerner pga, placering og fleksibilitet ift. morgenmad, men pris og kvalitet er ikke i nærheden af at hænge sammen - og derudover er brudte løfter ikke nogen god måde at starte ferien på!

Dato for ophold: juli 2013
4  Tak, Jesper Q