TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt, dejligt og helt sit eget sted med god, god stemning. Dejlig central beliggenhed et stop med Metroen fra lufthavnen og tæt på den skønne Kastrup Havn og Den Blå Planet. Og hvis man er så heldig at være der, hvor der bliver serveret mad, ja så ved de virkelig hvad god mad er

Dato for ophold: februar 2018
Tak, erikstruvehansen
Anmeldt d. 11. september 2016 fra mobile enheder

Vi har tilbragt en aften og nat på ocean som optakt til en rejse fra Kastrup. Vældig sø
d og imødekommende personale, hyggeligt rum og fantastisk tagterrasse med kig til Øresund. Lidt som at være på besøg hos familien på Amager. Meget nem adgang til metroen og dermed Kbh centrum. Kan bestemt anbefales.

Dato for ophold: september 2016
1  Tak, Helgeskak
Anmeldt d. 16. juni 2015 fra mobile enheder

Har boet et døgn på ocean hotel. Meget venlig og imødekommende personale. Rent og pænt på værelserne, morgen maden var økologisk med fint lille udvalg. Det virker som et bed and breakfast sted, meget hjemmeligt og personligt. Kan kun anbefaledes :-)

Dato for ophold: juni 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, lasbje
Anmeldt d. 12. august 2013

Jeg har boet på Ocean 1 nat i juli 2013 sammen med min familie (kone + datter på 2 år). Vi boede på hotellet ifm. en udlandsrejse, der udgik fra Cph airport.
Det gode først: Ocean ligger tæt på lufthavnen, stranden og det nye akvarium "Den blå planet", så placeringsmæssigt er der ingenting at klage over til en dag med aktiviteter inden man flyver på ferie.
Vi havde valgt Ocean fremfor andre alternativer i samme prisklasse (Hilton og Radisson), da vi havde indtrykket af, at stemningen ville være hyggeligere, nærmest familiær, og mere indbydende for en børnefamilie end de store kæder. Derudover var vi blevet lovet hotellets eneste værelse med altan, hvilket gjorde det meget attraktivt, da forældrene ville kunne nyde aftenen ude, mens vores datter sov. Da vi ankom fik vi at vide, at hotellets ejer havde givet værelset til en anden - til trods for at selvsamme ejer skriftligt havde lovet det til os - og at der intet var at gøre. Vi fik istedet et andet værelse med besked om, at dette i virkeligheden var dyrerere, da der var en sovesofa - ikke noget vi umiddelbart havde behov for!
Betjeningen var hjælpeløs og en slet ikke den varme, venlige modtagelse vi havde regnet med. Vi rejser en del og er til langt færre penge vant til meget bedre og mere professionel service.
receptionisten indvilligede dog i at servere vores morgenmad før den proklamerede start kl. 7 (vi skulle nå et fly). Det var dejligt og det satte vi pris på. Morgenmaden var med et pænt ord jævn grænsende til ringe - tørt brød, lidt frugt og noget yoghurt, man selv skulle finde i køleskabet.
Jeg kan på ingen måde anbefale Ocean - vi kommer i hvert fald aldrig til at bo der igen. Stedet får to stjerner pga, placering og fleksibilitet ift. morgenmad, men pris og kvalitet er ikke i nærheden af at hænge sammen - og derudover er brudte løfter ikke nogen god måde at starte ferien på!

Dato for ophold: juli 2013
4  Tak, Jesper Q
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 22. januar 2013

Er lige kommet hjem fra Ocean's og havde fire virkelig gode dage der. Hotellet er kun et stop fra lufthavnen og metrostationen Kastrup, meget bekvem placering. Rent, moderne og rummeligt værelse med en meget god madras, vi sov som en baby. Den eneste ting, der manglede, var varmeapparatet i badeværelset, som var ret koldt. Vi havde rum 7 – med udsigt over hovedgaden, kunne være støjende – så hvis du skal sove der i en uge, spørg efter et rum, der vender den anden vej. Morgenmaden er meget god, med et stort udvalg og alting er økologisk, og jeg må sige, jeg har aldrig spist en så god marmelade. Kunne man ønske sig en bedre start på dagen? De ansatte er så høflige og venlige, at du virkelig føler, at du bor i deres eget hus og ikke på et hotel, fantastisk! For os er Ocean's noget, der skal gentages. Jeg ville bestemt anbefale det.

Tak, JASSYKA
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original