“Ret nedladende tjener”

Tramonto Rooftop Italian Cuisine & bar
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Beskrivelse: Som kronen på Ottilia Hotel, vokser lige nu Tramonto Rooftop frem. Med sig bringer det italienske cuisine og bar, en chic og sofistikeret stemning, til hjertet af Carlsberg Byen. TRAMONTO betyder solnedgang på Italiensk. Der er et åbent køkken i centrum, hvor gæsterne kan læne sig tilbage og nyde showet. En udendørs terrasse, der rummer lige så mange sidepladser som indenfor.
Anmeldt 10. august 2021

Jeg boede på hotellet i 3 dage - og ville en af dagene nyde en frokost på Rooftop. Tjeneren spørger hvad jeg vil bestille - og jeg fortæller ham jeg ønsker deres Rooftop offer til 159 kr. Bræt med Italiensk Charcuteri - det har de ikke mere siger han opgivende - jeg siger jeg lige har set det i deres menu - han henter menuen - og jeg peger . Det kunne du jo bare have sagt siger han - og ja - det var faktisk også det jeg sagde. Maden kom og det var lækkert og meget fint til prisen. men jeg vil seriøst ikke håbe det er tonen på Tramento - jeg vil give 5 stjerner for maden - 1 for betjeningen - så det blev til tre - ærgerligt synes jeg. Venlighed koster ingenting. . .

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 405lisbeth

Anmeldt 2. august 2021

Hvor ærgerligt at s flot et lokale med alle muligheder, desværre har noget personale der er så arrogant og uprofessioneller og endda prøver at få dig til at betales andres regninger og så bliver fornærmet når man gør opmærksom på man ikke skal betale for bordet på 5 ved siden af men bare frokosten for mig og min veninde. jeg kan desværre blive ved med kedelige eksempler på hvad man ikke skal opleve når man går ud. derud over en god østers forgiftning og når man skriver og gør opmærksom på det, har de intet med det at gøre, hvilken måde at håndtere det på! ja efter ca. 3 til 4 restaurant besøg om ugen rundt omkring i byen (arbejder selv for branchen) er det yderest sjældent jeg oplever sådan en services eller mange på samme, man sidder bare og venter på hvornår de kommer ud med det skjulte kamera, men det sket desværre ikke. konklusion. kan på ingen måde anbefales.

Tak, Frkpfaff
Anmeldt 1. juni 2021

Super lækker madoplevelse på smag og anretning. Ventetiden mellem retterne blev passende brugt på at nyde udsigten fra den lækre Rooftop, samt at følge med i køkkenet når maden bliver tilberedt.
Alt i alt en dejlig aften og vi glæder os til at komme igen.
Ifht. en 5 stjernet anmeldelse så kunne vi godt tænke os, eks. en præsentation af så lækker mad, selvom det står i menu-kortet :-)
På en aften hvor der er fyldt i Restauranten kan lyden godt være rungende og her er udendørs-arealet gudskelov en mulighed for lige at "hvile" ørerne.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Lars B
J K, Ejer hos Tramonto Rooftop Italian Cuisine & bar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2021

Kære Lars
Mange tak for besøget, den fine rating og kommentarer. Konstruktiv kritik er altid velkommen, da vi lever af glade gæster. Vi håber snart at se dig igen her på Tramonto Rooftop, mvh Tramonto Team

Anmeldt 30. maj 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad, dejlig afslappende stemning, venlig og imødekommende personale. Kan bestemt anbefales. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, benonim2014

Kære Benoni
Mange tak for besøget og den flotte anmeldelse, som vi sætter stor pris på. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen. Mvh Tramonto Team

Anmeldt 17. maj 2021 fra mobile enheder

Alt fungerer på Tramonto. Betjeningen er i top, maden er frem for alt velsmagende, udsigten og indretningen er en fryd for øjet. Tagterrassen inviterer til barens gode cocktails på en solskinsdag. Høj kvalitet til prisen. Kan varmt anbefales!

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Jeppe B
J K, Ejer hos Tramonto Rooftop Italian Cuisine & bar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. maj 2021

Kære Jeppe
Tusinde tak for besøget og den meget flotte anmeldelse og anbefaling. Deler straks de rosende ord med vores fantastiske personale.
På gensyn på Tramonto Rooftop
Mvh Tramonto Team

Rejsende, der kiggede på Tramonto Rooftop Italian Cuisine & bar, kiggede også på

Har du været i Tramonto Rooftop Italian Cuisine & bar? Fortæl om dine oplevelser!