“En oplevelse ud over det sædvanlige.”
Anmeldelse af The Pescatarian

The Pescatarian
Prisklasse: 100 kr. - 650 kr.
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 11. november 2023

En oplevelse ud over det sædvanlige! Fokus på at give en god helhedsoplevelse. Ud over at maden er fantastisk, så er tilhørende vinmenu glimrende og servicen på et niveau der er svær at opleve andre steder. Kan kun anbefale stedet!

Dato for besøg: november 2023
Tak, Mads H

Anmeldt 11. oktober 2023

Så hyggelig en restaurant.
Virkelige god mad, parret perfekt med vine.
Tjenerne er i en klasse for sig selv, så opmærksomme og venlige.
Virkelige et godt sted.
Kommer gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, MartinS1851
Anmeldt 22. september 2023

Vi var en gruppe på 20 personer som spise en fantastisk middag en mandaga aften. Deltagerne kom fra hele verden og alle var meget imponerede over den velsmagende friske maden. Lsyet gav en hygglig stämning og vores servitris var meget venlig og fleksible da nogle gæster var forsikede

Dato for besøg: september 2023
Tak, K1662UCcharlottes
Anmeldt 10. september 2023

Stor ros for at have lækkert glutenfrit brød og for at lave rigtige retter til erstatning i menuen til den gæst der både skulle have glutenfri og mælkefri menu👍

Dato for besøg: august 2023
Tak, Anette L
Anmeldt 18. juli 2023

Sublim restaurant lige fra den fantastiske smagsoplevelse til servicen - 100 % anbefalinger herfra :))))

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Csu33

Rejsende, der kiggede på The Pescatarian, kiggede også på

Har du været i The Pescatarian? Fortæl om dine oplevelser!