“Forrygende aften.”

20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 1. august 2020

Det fåes ikke bedre til den pris!
Det er ikke fair at starte med det udsagn, når smagen, vinen, stemningen og betjeningen er det som jeg kommer til at huske. Det var en perfekt oplevelse for os. Fantastisk smuk og smagfuld mad. Forrygende vin, som passende perfekt til maden. Perfekt serivce af behagelige, kyndigt personale. Tak
Men at få en perfekt middag for 600/600=1200 er et super tilbud som kun kan anbefales.
Book et bord nu!

1  Tak, sofabord

Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vin, mad og i særdeleshed service var enestående. En af de bedste restaurantoplevelser i DK, og absolut en restaurant hvor sammensætning af vin til maden er gjort med stor kærlighed til både råvarer og budskab. At vi endte der var et tilfælde, men det bliver bestemt ikke sidste gang.

Tak, mettep742
Anmeldt 19. juli 2020

Vi skulle finde et sted at spise, og kom tilfældigt forbi denne perle af en restaurant. Alt var i topklasse. Alle sanser blev forkælet, med denne madoplevelse
Brødet til at starte med var varm og nybagt, fantastiskt
Kvaliteten på maden var i top
Anretningen var der virkelig forkælet for
Betjeningen var super, tjenerne vidste alt hvad der skulle vides, om både mad og vin
Alt i alt, en fremragende oplevelse i topklasse
Vi kommer helt sikker igen

Tak, Z8884HZlindak
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte ‘kun’ hovedretten til frokost: rødtunge med kartofler og salat. Og hold da op, hvor det smagte. Og dansk hvidvin til, der også var fremragende.
Vi kommer igen!

Tak, mseifon
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

I dejlige lokaler fik vi en udsøgt middag. Retterne veltillavede, raffinerede og meget velsmagende. Betjeningen i top, alle gjorde alt for at det skulle blive en god oplevelse. Fine toiletter. Vi glæder os til et gensyn

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Ambassador719184

Rejsende, der kiggede på The Pescatarian, kiggede også på

Har du været i The Pescatarian? Fortæl om dine oplevelser!