“Dejlig atmosfære og dejlig mad 🤍”
Anmeldelse af Mæxico

Mæxico
Prisklasse: 15 US$ - 39 US$
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro

Mine veninder og jeg havde en virkelig skøn aften hos Maexico. Maden var så utrolig lækker, og vi kunne spise så meget vi havde lyst til. Det er klart en ny favorit her

Dato for besøg: januar 2023
Tak, frederikkevictoriao

Anmeldt 28. oktober 2022 fra mobile enheder

Mig og min ven var inde og spise på Mæxico City, hvor vi til start havde lidt problemer med at blive bordsat da der var meget travlt for både køknet og tjenerene. Men da vi så endelig fik kommet til bords af en af tjenerne der hedder "Ray". Så fik hun virkelig gjort op for det med nogle gratis velkomst shots og ekstra tilbehør til vores mad.

Desuden er resturanten også en perfekt balance mellem dinning og hyggelig bar og de andre tjenere var også meget flinke. Vi valgte "All you can eat and drink" så vi blev godt mætte til også hvad jeg ville mene en fair pris med drinks inkluderet.

5 sjerner herfra!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, erickatana
Anmeldt 19. oktober 2022 fra mobile enheder

Jeg havde inviteret min veninde på Mæxico, hendes 50 års fødselsdagsgave. Vi havde den bedste oplevelse. Alt spillede, både mad og drinks. Nu har hun inviteret en anden veninde på middag på Mæxico, love it.❤️

Dato for besøg: april 2022
Tak, Lisamoerch
Anmeldt 7. september 2022 fra mobile enheder

Øv. Jeg har altid godt kunne lide mæxico og er kommet der i mange år. Men jeg havde i dag bestilt take away over Wolt. Jeg ankom til restauranten på den bekræftede tidspunkt og skulle vente i ca 20 min ekstra. Min bowle var meget “sparet” og kun en meget lille klat guacemole. Øvøv. Det er en ommer Mæxico - og slet ikke 133 kr værd :(

Dato for besøg: september 2022
Tak, 914sofieb
Anmeldt 7. september 2022 fra mobile enheder

Søde og dygtigere tjenere, det hele tiden er opmærksomme. lækker mad og meget hyggelig restaurant. Vi kommer igen

Dato for besøg: september 2022
Tak, P6606EYcharlottek

Rejsende, der kiggede på Mæxico, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Mæxico? Fortæl om dine oplevelser!