“Absolut dårligste måltid i 2022”
Anmeldelse af H15

H15
nr. 2.286 af 2.853 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 12. maj 2022 fra mobile enheder

Arrangement med en netværkforrening.
Det er det absolut dårligste måltid jeg har spist i hele 2022, ikke kun på en restaurant men i det hele taget. Jeg ved ikke hvad det er stedet forsøger at skabe, men det falder fuldstændig fra hinanden uden nogen former for sammenhæng. Det var sjasket, kedeligt og fuldstændig ligegyldigt smagsmæssigt. Serveringen var næsten lige så dårlig som maden og i tøj der kun burde hører en natklub til. Kokken, hvis der er sådan en tilstede må ikke have skyggen af faglig stolthed.
Kunne jeg have givet stedet nul stjerner havde det fået det.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, kaspern106

Anmeldt 6. marts 2022 fra mobile enheder

DER ER LANGT BEDRE ALTERNATIVER I OMRÅDET

Kedelig menu, der bliver fremhævet lokale råvarer i høj kvalitet, hvilket langt fra finder vej til tallerkenen.
Resultatet svarer nogenlunde, til det du selv laver derhjemme, når det er gået galt.

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, Flemming H
Anmeldt 25. februar 2022

Min kæreste skulle holde sin fødselsdag på H15 og da hun desværre fik Corona, ville de ikke hjælpe med at flytte det til en anden dag. Vi forventede ikke at skulle få nogen penge igen, men i det mindste kunne de være til hjælp ift at få flyttet datoen eller i det mindste række en lille hånd ud for at hjælpe.

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, Alexanderlund90
Anmeldt 4. december 2021 fra mobile enheder

Konceptet er hipt men ringe udført. Portionerne er små og ikke noget særligt. 6 retter blev til 5 undervejs medmindre brødet tæller som en ret. Betjeningen er imødekommende og venlig men sjusket udført.

Dato for besøg: december 2021
Tak, Mads E
Anmeldt 12. november 2021

De imødekom intet, gjorde intet muligt eller ville gøre noget for at skabe et godt arrangement. De kom 45 minutter for sent til aftalt møde. Tilmed aflyste de 1,5 måned før, sikkert fordi de havde fundet nogle, som ville betale bare den mønt mere. Helt skandaløst sted.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 602ceciliel

Rejsende, der kiggede på H15, kiggede også på

Har du været i H15? Fortæl om dine oplevelser!