“Smagfuld mad”

lør. 18/9
20:00
Køkkener: Fransk, Australsk, Canadisk, Café
Velegnet til: Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi har åbent nu på torsdag 11. juni til lørdag 13. juni og fra og med næste uge fra tirsdag til lørdag. Vi glæder os til at se jer alle igen.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med virkelig smagfuld, lækker og flot dekoreret mad! Rigtig god betjening af al personalet (det er dog ikke alle der taler dansk).
Min eneste kritik er dog, at portionerne er ret små (i hvert fald sammenlignet med prisen). Jeg var sulten igen ret kort tid efter.

Tak, Lea K

Anmeldt 22. juli 2021

Vi spise en skøn middag hos Tight. Virkelig lækker mad og vi er vilde med at der i menuen er anført om retterne er glutenfri så behøver ikke at spørge til dette. Også virkelig fin betjening, vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Frisenvang
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Varme og flotte omgivelser. Super god betjening , der husker special krav. Trods fuld booking , og travlhed. Maden er super og vin der er anbefalet er lige i skabet. Personale der gir sig tid til hygge snakke. Altsammen til super fornuftige priser.
Fantastisk sted og bestemt ikke sidste gang i ser os, dette er vores nye ynglingssted

Dato for besøg: juli 2021
Tak, sanneb680
Anmeldt 4. juni 2021

Jeg var her i forbindelse med Dining week - og det var en skøn oplevelse.
Meget opmærksom betjening (dog på engelsk ved nogle af tjenerne) og lækker mad. Vi kom lidt tidligt, men selvom der blev fyldt godt op med gæster, haltede servicen ikke på noget tidspunkt.
Hyggeligt sted med lækker mad. Tror bestemt også det er hyggeligt at "dumpe ind til en drink".

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, hmpDenmark
Anmeldt 21. februar 2021 fra mobile enheder

Byens bedste ribs. Så er det sagt!
Restaurant Tight er min favorit. Der er hyggeligt om man sidder oppe eller nede. Sidder man nede, er det velegnet til en let anretning med et glas vin eller øl. Stemningen nede er meget som en hyggelig cafe, hvor man er tæt på personalet. Oppe er det som en restaurant. Mad af høj kvalitet til prisen. Hvis I vælger at tage på Restaurant Tight skal I smage deres ribs. De er fantastiske!

Dato for besøg: februar 2021
1  Tak, tbautrup

Rejsende, der kiggede på Restaurant Tight, kiggede også på

Har du været i Restaurant Tight? Fortæl om dine oplevelser!