“Fantastisk oplevelse ”

lør. 24/7
20:00
Køkkener: Fransk, Australsk, Canadisk, Café
Velegnet til: Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi har åbent nu på torsdag 11. juni til lørdag 13. juni og fra og med næste uge fra tirsdag til lørdag. Vi glæder os til at se jer alle igen.
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Super service. Alt spillede. God stemning. Drikkevarerne kom hurtigt og maden var udsøgt. Jeg fik en Pork deluxe - mega lækker smagsoplevelse. Kommer helt sikker igen.

Tak, MichaelKKristensen

Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Fra start til slut, fik vi en god behandling. God service, god mad, fine lokaler, lækker stemning og fornuftige priser! Lidt mærkeligt med unisex toiletter, men ellers en perfekt oplevelse!
- Tight er klart et besøg eller to værd!

1  Tak, JeffV665
Anmeldt 4. juli 2016

Vi valgte at tage på Tight alene fordi den havde fået gode anmeldelser på TripAdvisor, og stedet levede fuldt ud op til de rosende ord. Vi blev vel modtaget og modtog en god service hele vejen igennem, lokalerne er utrolig hyggelige og maden var meget velsmagende. Derudover var der adskillige andre retter på menukortet som så utrolig lækre ud, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har været der. Eneste lille minus var, at akustikken i lokalet ikke virkede så god, da det efterhånden som der kom flere gæster blev lidt svært at høre, hvad hinanden sagde. Det er dog på ingen måde noget, der skal afholde mig fra at komme igen.

1  Tak, Thomas H
Anmeldt 21. juni 2016 fra mobile enheder

En rigtig god restaurant med en god stemning og betjening. Fik deres burger, der havde fået seks ud af seks stjerner i en test. Den kan jo næsten kun skuffe. Den var rigtig god, men måske ikke helt seks stjerner. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, mattias1977
Anmeldt 8. juni 2016 fra mobile enheder

Har været der et par gange. De laver en super god burger som er saftig og anderledes. Prisen er okay - måske lidt til den dyre ende for en burger, men den smager godt.
jeg kommer gerne igen hvis jeg skal have en god burger.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Z6920YFsaras

Rejsende, der kiggede på Restaurant Tight, kiggede også på

Har du været i Restaurant Tight? Fortæl om dine oplevelser!