“Lækker mad (en del ventetid)”
Anmeldelse af Wokbaren Spicylicious

Wokbaren Spicylicious
Reservér med
Wokbaren Spicylicious er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Thai
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Da maden endelig blev serveret smagte den super godt.
Desværre måtte vi vente længe på at få lov at bestille samt på at få maden.
De glemte 1 forret ud af 3.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, J8234KLlindas

Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Maden var fuldt på højde med det, vi har smagt i Thailand

Betjeningen var serviceminded og fleksibel på trods af, at de havde travlt, og det var helt igennem en skøn oplevelse

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, Dorte_Marie
mikkel s, Gæsteansvarlig hos Wokbaren Spicylicious, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2018

Kære Dorte-Marie,

Tusind tak for de rosende ord! Det var fantastisk at have jer på besøg og glæder os allerede til vi ses igen. Kærlig hilsen Cem og Team

Anmeldt 25. juni 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad, dejligt personale der flinke og smilende, er er super imødekomme, der er mega god service

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Jannich O
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

En smagfuld og stilfuld lille restaurant. FANTASTISK god mad, der anrettes flot og indbydende. Fik serveres en forrwt nr 5, spicy rejer og efterfølgende hovedret nr 31. Kylling i karry sovs, krydret, med grøntsager og kartofler. Hertil ris. Drak hertil japansk øl.
Een rigtig god madoplevelse, som ikke var overvældende dyr. Faktisk billig.

Dato for besøg: september 2017
2  Tak, vestergaard_henrik
Anmeldt 25. maj 2017

Min veninde og jeg spiste her en tirsdag aften, da jeg for et par år siden havde haft en utrolig god oplevelse af både mad og service i det "gamle" Spicylicous på Istedgade. Stedet var mørkt og ikke så indbydende som de omkringliggende steder på en endelig solrig forårs/sommerdag, men vi tog chancen alligevel. Vi blev mødt af en ny tjener, der ikke vidste så meget om menuen eller drikkevarerne. Men han serverede til gengæld 2 glas gratis cava, og det kan man jo kun sætte pris på! Vi bestilte taster-menu for 2, og fik derudover serveret en gratis forret fra køkkenet bestående af kylling i peanutsauce, da - formoder jeg - det var en stille aften. Personalet er utrolig søde, og da vi efterfølgende ønskede en kaffe, blev den leveret fra en nabo-café, i stedet for meldingen om "at vores maskine fungerer desværre ikke". Dejlig og rigelig mad for pengene, god service - jeg kommer afgjort tilbage!

Dato for besøg: maj 2017
2  Tak, MarieDK2013

Rejsende, der kiggede på Wokbaren Spicylicious, kiggede også på

Har du været i Wokbaren Spicylicious? Fortæl om dine oplevelser!