“Utrolig dejlig service”
Anmeldelse af Wokbaren Spicylicious

Wokbaren Spicylicious
Reservér med
Wokbaren Spicylicious er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Thai
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 25. maj 2017

Min veninde og jeg spiste her en tirsdag aften, da jeg for et par år siden havde haft en utrolig god oplevelse af både mad og service i det "gamle" Spicylicous på Istedgade. Stedet var mørkt og ikke så indbydende som de omkringliggende steder på en endelig solrig forårs/sommerdag, men vi tog chancen alligevel. Vi blev mødt af en ny tjener, der ikke vidste så meget om menuen eller drikkevarerne. Men han serverede til gengæld 2 glas gratis cava, og det kan man jo kun sætte pris på! Vi bestilte taster-menu for 2, og fik derudover serveret en gratis forret fra køkkenet bestående af kylling i peanutsauce, da - formoder jeg - det var en stille aften. Personalet er utrolig søde, og da vi efterfølgende ønskede en kaffe, blev den leveret fra en nabo-café, i stedet for meldingen om "at vores maskine fungerer desværre ikke". Dejlig og rigelig mad for pengene, god service - jeg kommer afgjort tilbage!

Dato for besøg: maj 2017
2  Tak, MarieDK2013

Anmeldt 18. april 2017 fra mobile enheder

Fik en lækker phat tai, som smagte fremragende! Rigtig venlig betjening og god stemning. Kan bestemt anbefales

Dato for besøg: april 2017
2  Tak, Niels E
Anmeldt 29. marts 2017 fra mobile enheder

Blev overrasket over hvor dejlig/lækkert mad vi fik. Kan klart anbefale det. Billig mad for 2............

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, Kortlunde
Anmeldt 21. marts 2017

Vi var en familie på fire som skulle fejre en fødselsdag, en tirsdag aften. Havde booket on-line med bemærkning om fødselsdagen. Blev mødt af en utrolig sød og venlig servertrice som straks ønskede tillykke og sørgede for et flag på bordet. Vi fik ovenikøbet en gratis velkomst-drink på husets regning. Igennem hele måltiddet var hun opmærksom, hurtig og præcis. Maden var fantastisk velsmagende, selv vores lidt kræsne søn spiste med velbehag. Nogle fik wok andre salat, det hele smagte rigtigt godt. Dette er et sted vi absolut kommer tilbage til. Håber hun er på arbejde dén dag.

Dato for besøg: marts 2017
2  Tak, Rune120
Anmeldt 1. februar 2017

Vi fik god hjælp af betjeningen til valg af mad og drikkevare. Det smagte godt og betjeningen var opmærksom.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Tim L

Rejsende, der kiggede på Wokbaren Spicylicious, kiggede også på

Har du været i Wokbaren Spicylicious? Fortæl om dine oplevelser!