“Det bliver ikke bedre!”

Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 21. marts 2017

Vi var en familie på fire som skulle fejre en fødselsdag, en tirsdag aften. Havde booket on-line med bemærkning om fødselsdagen. Blev mødt af en utrolig sød og venlig servertrice som straks ønskede tillykke og sørgede for et flag på bordet. Vi fik ovenikøbet en gratis velkomst-drink på husets regning. Igennem hele måltiddet var hun opmærksom, hurtig og præcis. Maden var fantastisk velsmagende, selv vores lidt kræsne søn spiste med velbehag. Nogle fik wok andre salat, det hele smagte rigtigt godt. Dette er et sted vi absolut kommer tilbage til. Håber hun er på arbejde dén dag.

Dato for besøg: marts 2017
2  Tak, Rune120

Anmeldt 1. februar 2017

Vi fik god hjælp af betjeningen til valg af mad og drikkevare. Det smagte godt og betjeningen var opmærksom.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Tim L
Anmeldt 20. september 2016 fra mobile enheder

Var på tur med min datter og valgte Wokbaren, da det tidligere havde været en god oplevelse. Og vi blev ikke skuffet.
Prøvede deres "tasting menu" med 4 forretter og 4 hovedretter. Meget velsmagende og godt sammensat, kan klart anbefales :-)

Dato for besøg: september 2016
1  Tak, KarstenS133
Anmeldt 18. august 2016 fra mobile enheder

God mad, men dårlig stemning mellem de ansatte og skænderier i køkkenet og en grædende tjener. Chefen skælder sine ansatte ud og der er for lidt tjenere og kun én kok!!!
God mad til trods for dårlig smiley.

Dato for besøg: august 2016
4  Tak, Mathilde B
Anmeldt 18. august 2016

Vi havde en dejlig aften med lækker mad og god vin. Det er den bedste Thai restaurant vi nogensinde har spist på og det er helt sikkert at vi kommer igen meget snart!

Dato for besøg: august 2016
1  Tak, metterim

Rejsende, der kiggede på Wokbaren Spicylicious, kiggede også på

Har du været i Wokbaren Spicylicious? Fortæl om dine oplevelser!