“God mad og betjening”
Anmeldelse af Wokbaren Spicylicious

Wokbaren Spicylicious
Reservér med
Wokbaren Spicylicious er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Thai
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 1. februar 2017

Vi fik god hjælp af betjeningen til valg af mad og drikkevare. Det smagte godt og betjeningen var opmærksom.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Tim L

Anmeldt 20. september 2016 fra mobile enheder

Var på tur med min datter og valgte Wokbaren, da det tidligere havde været en god oplevelse. Og vi blev ikke skuffet.
Prøvede deres "tasting menu" med 4 forretter og 4 hovedretter. Meget velsmagende og godt sammensat, kan klart anbefales :-)

Dato for besøg: september 2016
1  Tak, KarstenS133
Anmeldt 18. august 2016 fra mobile enheder

God mad, men dårlig stemning mellem de ansatte og skænderier i køkkenet og en grædende tjener. Chefen skælder sine ansatte ud og der er for lidt tjenere og kun én kok!!!
God mad til trods for dårlig smiley.

4  Tak, Mathilde B
Anmeldt 18. august 2016

Vi havde en dejlig aften med lækker mad og god vin. Det er den bedste Thai restaurant vi nogensinde har spist på og det er helt sikkert at vi kommer igen meget snart!

1  Tak, metterim
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

De små forretter var lækre (chicken satay + forårsruller). Hovedretten var langt væk fra den originale thailandske måde at krydre på - lidt kønsløs. Lidt for dyrt.

Tak, 621allank

Rejsende, der kiggede på Wokbaren Spicylicious, kiggede også på

Har du været i Wokbaren Spicylicious? Fortæl om dine oplevelser!