“Lækker thai-meny - nu i kødbyen”
Anmeldelse af Lolly

Lolly
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. august 2020

Med tipster-beviser besøgte vi restauranten til deres "The Lolly Trip" : 3 dejlige forretter og en hovedret.Forretterne var :panka tigerrejer,broccolisalat samt kylligespyd. Deres marinader/dressinger var helt fantastiske. Til hovedret grillet kylling på en stor bund af mange forskellige grønsager med en usædvanlig dejlig spicy sauce.Hertil en dejlig cocktail der var med i tilbuddet.God atmosfære og betjening. Stedet kan så absolut anbefales.

Tak, perdavidsen2

Anmeldt 26. juni 2020

Var inde og spise 4 voksne. Fik rigtig god mad. Vi havde tipster deal til 4 retter og en cocktail. Derud over bestilte vi 4 sodavand. Vi betalte 270 kr for de 4 sodavand og da vi kom hjem kunne vi se på deres menu kort at en sodavand kun kostede 35 kr = 140 da vi havde betalt for det andet. Jeg ringede og skrev en mail ca. 40 efter vi var kørt fra restaurant men her en uge efter har jeg fortsat intet hørt. Jeg har ringet og lagt besked på tlf. Svare også. Jeg syntes sku det er dårlig stil ikke at svare sine kunder når det er dem der på en eller anden måde har begået en fejl. Og vi kunne bare havde klaret det over MobilPay.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, FrequentFlier221953
Anmeldt 27. november 2019 fra mobile enheder

Forventelig god thai mad uden de store smagsoverraskelser. Ikke "WAUV"-oplevlse.

Godt tilberedt ift styrke/stærkhed. Vi havde Tipsterdeals.

Pankowrejer med chilimayo
Chicken Satay på pind med peanutcreme
Broccoli i 3 x soya
Chicken penang (rød)

Spændende gode drinks med fokus på eksotisk smag.

Dato for besøg: november 2019
Tak, hippopink
Anmeldt 5. november 2019

Dejligt sted til en date-night. Hyggelig atmosfære, lækker mad og spændende cocktails. Til en rimelig pris.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Kim S
Anmeldt 7. september 2019

Vi var 5 venner afsted, vi kunne sidde og snakke sammen snakke med bartenderen/indehaver som man kunne mærke hyggede sig på arbejde, vi fik 2 cocktail hver og slukke prøver noget ny bedste gange, alle var glade og smilede da vi forhold stedet igen.

Uden tvivl det bedste sted jeg har været i hyggelige omgivelser og god betjening :-)

Dato for besøg: september 2019
Tak, René M

Rejsende, der kiggede på Lolly, kiggede også på

Har du været i Lolly? Fortæl om dine oplevelser!