Åben i dag: Lukket
Fantastisk oplevelse

Vi prøvede stationary hot tub og det var en helt fantastisk oplevelse med pæn solnedgang og god... læs mere

V1919GFmichellep
Perfekt

Rigtig smuk udsigt, god service og fine faciliteter samt et hyggeligt opholdsområde med bål... læs mere

Anmeldt d. 21. april 2021
DiscoIna

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Kanaltur i København
Anmeldt d. 21. april 2021

................

Tak, DiscoIna
Anmeldt d. 11. april 2021

Fantastisk oplevelse og service! Skal helt sikkert tilbage til Copenhot. Vandet var dejligt varmt og udsigten fantastisk

Tak, amalieb729
Anmeldt d. 1. april 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejligt besøg ved CopenHot. Morten og Thorbjørn bød os godt velkommen og ydede en venlig betjening hele vejen igennem. Alt i alt en rigtig god oplevelse!

Tak, Dorte H
Anmeldt d. 21. februar 2021 fra mobile enheder

Hel fantastisk sted, dejlig personale og de var yderst servicemindet. Pænt og hyggeligt sted.
Vi var mega heldige, at vejret var med os- høj sol
Ville gøre det igen. Og ok pris
Kan varmt anbefale det☀️‍♀️❄️

Dato for oplevelse: februar 2021
Tak, Millekim75
Anmeldt d. 20. februar 2021

Perfekt familiehygge - vi er en familie på 4, som nød solnedgang og vinterbadning i virkelig hyggelige omgivelser. Tak for en god opkevelse!

Dato for oplevelse: februar 2021
Tak, christinahC815CV