78 $
Priceline82 $
CheapTickets76 $
Trip.com87 $
Anmeldt d. 10. august 2021

God service, rene og pæne værelser, tingene var i orden - ikke sidste gang, jeg booker hotel hos jer. Venligt og imødekommende personale. Morgenmaden var super med meget forskelligt til enhver smag. Et hotel, der har styr på det

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, brhyme513170
Anmeldt d. 9. august 2021

Det perfekte sted hvis man ønsker et centralt og billigt udgangspunkt for at opleve Københavns seværdigheder i indre by. Nemt at komme til hvis man efter gåtur rundt i Københavns gader, bare lige skal tilbage og have et bad og noget andet tøj på til aftenens restaurantbesøg. Værelset var lyst, pænt og rent. Dog har man valgt at lave den slags badeværelser af glas, hvilket kan føles noget gennemsigtigt, hvis man lige har en gæst på værelset til en drink før dinner..

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, torbena336
Anmeldt d. 8. august 2021

Flot værelse til prisen, dog gik døren til badeværelset op - så jeg er glad for jeg var alene på mit ophold da jeg ønsker privatliv når jeg går på toilet. Jeg kunne godt have brugt en lænestol for at sidde og se tv.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, amhj1983
Anmeldt d. 8. august 2021

rent pænt, afslappet. stille
Kaffe etc. for et lavprisselskab for dyr.
Især når der ikke er elkedel på værelset ell. en automat i nærhden
Aircondition larmer, skulle lige lede efter termostaten, så vi kunne slukke den og få god nattero.
Kommer gerne igen

Tak, marieZ616WY
Anmeldt d. 7. august 2021

Hotellet ligger godt i forhold til midtbyen
god udsigt under den gode og lækre morgenmad
god opmærksomhed på hurtigt at fylde op når der manglede noget
gode og rene værelser med god oprydning og rengøring dagligt og altid rene håndklæder

Dato for ophold: juli 2021
Tak, dittetorben