3 personer kigger på dette hotel
CheapTickets80 $
Priceline82 $
Trip.com87 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Flot værelse til prisen, dog gik døren til badeværelset op - så jeg er glad for jeg var alene på mit ophold da jeg ønsker privatliv når jeg går på toilet. Jeg kunne godt have brugt en lænestol for at sidde og se tv.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, amhj1983
Anmeldt d. 8. august 2021

rent pænt, afslappet. stille
Kaffe etc. for et lavprisselskab for dyr.
Især når der ikke er elkedel på værelset ell. en automat i nærhden
Aircondition larmer, skulle lige lede efter termostaten, så vi kunne slukke den og få god nattero.
Kommer gerne igen

Tak, marieZ616WY
Anmeldt d. 7. august 2021

Hotellet ligger godt i forhold til midtbyen
god udsigt under den gode og lækre morgenmad
god opmærksomhed på hurtigt at fylde op når der manglede noget
gode og rene værelser med god oprydning og rengøring dagligt og altid rene håndklæder

Dato for ophold: juli 2021
Tak, dittetorben
Anmeldt d. 7. august 2021

Fine værelser, mulighed for at booke to sammenhængende værelser hvis man er afsted som familie. Genialt. Rent, lyst og stille. Lækker morgenmad. Beliggenheden tæt på centrum er uovertruffen.
Wifi virkede ikke ret godt, men alt andet var perfekt.

Tak, mettesonnec
Anmeldt d. 6. august 2021

Vi valgte Wakeup, fordi Jeg rejste alene med to børn og hotellet tilbød et værelse med ekstra opredning. Da vi kom til værelset skulle vi selv lave opredningen, hvilket er forventeligt af et hotel i denne prisklasse. Det viste sig at sengen skulle foldes ud på midten. Det giver en "revne" midt på sengen, som ikke er behagelig. Desuden var sengen meget hård, som om den manglede en topmadras. Det var dog ikke tilfældet forsikrede receptionisten mig om. En anden gang vælger vi et andet hotel, hvis vi har brug for en opredning, men ellers kunne jeg sagtens finde på at bruge hotellet igen, som ellers er rigtig fint og ligger meget tæt på hovedbanegården

Tak, Annette435