4 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
78 $
Hotels.com82 $
Expedia.com82 $
Priceline82 $
Travelocity82 $
eDreams78 $
Trip.com87 $
Anmeldt d. 7. august 2021

Hotellet ligger godt i forhold til midtbyen
god udsigt under den gode og lækre morgenmad
god opmærksomhed på hurtigt at fylde op når der manglede noget
gode og rene værelser med god oprydning og rengøring dagligt og altid rene håndklæder

Dato for ophold: juli 2021
Tak, dittetorben
Anmeldt d. 7. august 2021

Fine værelser, mulighed for at booke to sammenhængende værelser hvis man er afsted som familie. Genialt. Rent, lyst og stille. Lækker morgenmad. Beliggenheden tæt på centrum er uovertruffen.
Wifi virkede ikke ret godt, men alt andet var perfekt.

Tak, mettesonnec
Anmeldt d. 6. august 2021

Vi valgte Wakeup, fordi Jeg rejste alene med to børn og hotellet tilbød et værelse med ekstra opredning. Da vi kom til værelset skulle vi selv lave opredningen, hvilket er forventeligt af et hotel i denne prisklasse. Det viste sig at sengen skulle foldes ud på midten. Det giver en "revne" midt på sengen, som ikke er behagelig. Desuden var sengen meget hård, som om den manglede en topmadras. Det var dog ikke tilfældet forsikrede receptionisten mig om. En anden gang vælger vi et andet hotel, hvis vi har brug for en opredning, men ellers kunne jeg sagtens finde på at bruge hotellet igen, som ellers er rigtig fint og ligger meget tæt på hovedbanegården

Tak, Annette435
Anmeldt d. 5. august 2021

Ikke værd at anbefale. Klager tilsidesættes. Morgenmaden er bestemt ikke 120 kr værd. Der bliver ikke fyldt op og der slukkes for kaffeaut. inden kl 10. Og kun 1 i brug selvom der er 2. Lang kø ved morgenmads buffet, som man kunne undgå ved at have 2 stationer i brug. Én var slet ikke taget i brug. Ved elevatorerne er der altid kø, fordi de kører op og ned med de samme gæster, så der dannes en lang kø af ventende gæster der vil på deres værelser. Ingen nye poser på værelse og på badeværelset.

Tak, jmm6oghiut
Anmeldt d. 5. august 2021

Fint værelse og nem ind og udtjekning. Dog irriterende at man ikke kan koble Chromecast til tv. Men det var pænt og rent og god service.
Kan godt anbefalede hotellet. Og det ligger super centralt og der er ro.

Tak, h9d2h675t4