76 $
Hotels.com76 $
Expedia.com76 $
Trip.com87 $
Anmeldt d. 6. august 2021

Vi valgte Wakeup, fordi Jeg rejste alene med to børn og hotellet tilbød et værelse med ekstra opredning. Da vi kom til værelset skulle vi selv lave opredningen, hvilket er forventeligt af et hotel i denne prisklasse. Det viste sig at sengen skulle foldes ud på midten. Det giver en "revne" midt på sengen, som ikke er behagelig. Desuden var sengen meget hård, som om den manglede en topmadras. Det var dog ikke tilfældet forsikrede receptionisten mig om. En anden gang vælger vi et andet hotel, hvis vi har brug for en opredning, men ellers kunne jeg sagtens finde på at bruge hotellet igen, som ellers er rigtig fint og ligger meget tæt på hovedbanegården

Tak, Annette435
Anmeldt d. 5. august 2021

Ikke værd at anbefale. Klager tilsidesættes. Morgenmaden er bestemt ikke 120 kr værd. Der bliver ikke fyldt op og der slukkes for kaffeaut. inden kl 10. Og kun 1 i brug selvom der er 2. Lang kø ved morgenmads buffet, som man kunne undgå ved at have 2 stationer i brug. Én var slet ikke taget i brug. Ved elevatorerne er der altid kø, fordi de kører op og ned med de samme gæster, så der dannes en lang kø af ventende gæster der vil på deres værelser. Ingen nye poser på værelse og på badeværelset.

Tak, jmm6oghiut
Anmeldt d. 5. august 2021

Fint værelse og nem ind og udtjekning. Dog irriterende at man ikke kan koble Chromecast til tv. Men det var pænt og rent og god service.
Kan godt anbefalede hotellet. Og det ligger super centralt og der er ro.

Tak, h9d2h675t4
Anmeldt d. 5. august 2021

Pæn og ren hotel - vi nødt endnu engang at bo hos jer
Meget venlig personale, som var gode til at hjælpe, hvis man havde spørgsmål.
Vi kommer helt sikkert tilbage til dette skønne hotel.
Rigtig skøn morgenmad

Dato for ophold: juli 2021
Tak, m26c6st0ft
Anmeldt d. 4. august 2021

Okay, hvis formålet alene er en seng, en toilet og et bad . Værelser opfylder det de skal også ikke mere. Vores værelse var lidt slidt på tæppet og vandhanen i vasken var ikke super god. Sengen var okay og vi sov ok indtil byggepladsen ved siden af vågnede op 7.30

Tak, bo4feq1876