Anmeldt d. 20. august 2020

Vi skulle have set Cirkusrevyen som blev aflyst, og vi havde derfor bestilt sindsygt dyre værelser her på WakeUp. Da revyen blev aflyst på grund af Corona ville WakeUp ikke flytte vores ophold, så derfor måtte vi så tage til København den weekend.
Hotellet ligger fint i forhold til centrum med alt i gåafstand. Der var meget få gæster som sikkert havde haft samme udfordring som os.
Morgenmad var takeaway fra nabohotellet som var ok men sparsomt, så derfor fik vi 45 kr refunderet pr dag. Vi havde betalt 1450 pr overnatning.
Værelserne er små nogle af sengene ikke lange nok til store mennesker. Badeværelset er trangt men det fungerer.
Pigen i receptionen var sød og venlig og det.var tydeligt hun var alene. Parkering i deres kælder koster 150 pr nat, hvilket vel er billigt i København.

Værelsestip: Så højt oppe som muligt
Dato for ophold: maj 2020
Tak, steenv_13
Anmeldt d. 13. august 2020

Beliggenheden var virkelig god, da det lå meget centralt. Jeg synes jeg fik rigtig meget for mine penge og jeg kommer helt sikkert igen!! Der var dejlig rent, og det var let at tjekke både ind og ud. Klar anbefaling herfra.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, aadria281456
Anmeldt d. 7. august 2020

Vi blev taget godt imod. Værelserne var pæne rene men vi manglede en behagelig stol at sidde i.
Morgenmaden var lidt mangelfuld til den dyre pris og det var ikke så nemt for os at have vores små børn med, da vi ikke fik tilbudt børnestole.

Tak, becks_wurtz
Anmeldt d. 6. august 2020

Det var alletiders at have to ens værelser med, hver sit Tv og private badeforhold og med en dør imellem!
Det var bedre end, vi havde forventet!
Værelsets kvalitet var god! Der var rent og pænt.
Bagage opbevaring til 20 kr - om man man ankommer før eller rejser senere.
Familieværelset er alletiders med børn!

Tak, aklaus144694
Anmeldt d. 30. juli 2020

God overnatning til pengene, morgenmad burde være billigere, ligesom de andre wake up hoteller. Ellers ikke noget at klage over.. Pænt og rent overalt, selv på værelserne. Super fint hotel til pengene.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, jniels278832