Anmeldt d. 6. august 2020

Det var alletiders at have to ens værelser med, hver sit Tv og private badeforhold og med en dør imellem!
Det var bedre end, vi havde forventet!
Værelsets kvalitet var god! Der var rent og pænt.
Bagage opbevaring til 20 kr - om man man ankommer før eller rejser senere.
Familieværelset er alletiders med børn!

Dato for ophold: august 2020
Tak, aklaus144694
Anmeldt d. 30. juli 2020

God overnatning til pengene, morgenmad burde være billigere, ligesom de andre wake up hoteller. Ellers ikke noget at klage over.. Pænt og rent overalt, selv på værelserne. Super fint hotel til pengene.

Tak, jniels278832
Anmeldt d. 30. juli 2020

2 stjernet? Sindsygt i forhild til det kun er det. Mega lækkert miljø. Dårligt udvalg i baren lidt overpris men lækker alligevel. Lækker toilet. BURDE væregratis tandbørste doe! EN HÅR BØRSTE MAYBE OGSÅ? minibar? Køleskab?

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, haider2smart
Anmeldt d. 29. juli 2020

Skøn oplevelse.
Lækker renlig og god behandling
God oplevelse at man skulle bruge sit værelses kort til elevator og til at komme ind.
Betryggende at vide alle ikke bare kan gå ind og ud af hotellet.
Vi kommer tilbage

Tak, annanoajensen
Anmeldt d. 23. juli 2020

Super fint hotel. Var hvad der skulle være. Lækker simpel morgenmad på øverste etage. Alt i alt, et godt sted at overnatte hvis man tager en smuttur til københavn, samt prisen er så absolut rimelig...

Tak, mpeder766228