Anmeldt d. 1. juli 2020

Hotellet blev primært valgt ud fra beliggenhed og pris. Værelser var fine, rene og i superfin stand. Større badeværelse kunne ønskes men det er hvad man kan forvente til prisen. Gode muligheder for bagageopbevaring før check IN. Vil helt sikkert benytte mig af Wakeup Cooenhagen igen

Tak, 656bo
Anmeldt d. 1. juli 2020

Værelset var rent og lyst, det var lille men det var det, der skulls være. Personalet var hjælpsom men knapsack så smilende. Beliggenheden var super, da vi kunne gå til alt. Parkering var billigere end andre steder.

Tak, hnick2020
Anmeldt d. 1. juli 2020

Tip top service af smilende hjælpsomt og venligt personale.
Dejligt handicapvenligt.
Det passer når der står Luksus til lavpris.
Utroligt at man hele døgnet kan få kaffe samt andre lækkerier.
Morgenmaden var sund og lækker.

Tak, pjn665
Anmeldt d. 28. juni 2020

Dejligt ophold, kan anbefales. Venlig og meget imødekommende personale. God morgenmad, der desværre ikke kunne serveres på 10. etage pga. Corona. Men den alternative løsning var rigtig fin. Men der mangler mulighed for at kunne oplade en pc med et 3-bens stik på værelset.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, anjek557
Anmeldt d. 19. juni 2020

Centralt placeret. Nemt ned til vandet og indre by, transport og nemt fra motorvejen. Og fin service paa hotellet. Og gode parkerings muligheder. Hyggeligt sted og mulighed for at bestille take away, og spise paa værelset.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, michellemillehonore