Værelset var rent og lyst, det var lille men det var det, der skulls være. Personalet var hjælpsom men knapsack så smilende. Beliggenheden var super, da vi kunne gå til alt. Parkering var billigere end andre steder.

Tak, hnick2020

Tip top service af smilende hjælpsomt og venligt personale.
Dejligt handicapvenligt.
Det passer når der står Luksus til lavpris.
Utroligt at man hele døgnet kan få kaffe samt andre lækkerier.
Morgenmaden var sund og lækker.

Tak, pjn665
Anmeldt d. 28. juni 2020

Dejligt ophold, kan anbefales. Venlig og meget imødekommende personale. God morgenmad, der desværre ikke kunne serveres på 10. etage pga. Corona. Men den alternative løsning var rigtig fin. Men der mangler mulighed for at kunne oplade en pc med et 3-bens stik på værelset.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, anjek557
Anmeldt d. 19. juni 2020

Centralt placeret. Nemt ned til vandet og indre by, transport og nemt fra motorvejen. Og fin service paa hotellet. Og gode parkerings muligheder. Hyggeligt sted og mulighed for at bestille take away, og spise paa værelset.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, michellemillehonore
Anmeldt d. 23. maj 2020 fra mobile enheder

Velbeliggende hotel med høj rengørings standard. Mindre men yderst velindrettede værelser med en god seng. Ikke så hjælpsom en receptionist, men høflig og korrrekt, skulle selv gå på nettet for at booke værelset selvom jeg var eneste gæst og der på ingen måde travlt, omvendt gav det den bedre pris

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste alene