“Holder mere end de lover”
Anmeldelse af Dina Bar Kafe

Dina Bar Kafe
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Dina Bar Kafe får du mad i høj kvalitet til en fornuftig pris og et vinudvalg, som selv en feinschmecker vil sætte pris på. Eller nyd en god kop kaffe serveret af vores venlige bartendere. Vel(be)kommen!
Anmeldt 21. september 2020

Endelig en deal, hvor man gladeligt betaler den fulde pris og helt sikkert kommer igen. Det var en super oplevelse til en helt urimelig billig pris. Vi blev rigelig mætte af de 4 flot pyntede og delikate anretninger. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Chilie5

Anmeldt 29. november 2019 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her og sluttede med kaffe, inden vi gik. Smørrebrød er ok, men i den dyre ende i forhold til kvaliteten. Service og stemning er ok.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Endelig et spisested i København hvor madens standard er i højsæde og ikke prisen. Vinen var god - betjeningen var god og maden var super.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 295jann
Anmeldt 25. februar 2019 fra mobile enheder

Jeg fik den lækre gedeost-salat på Dina Bar Kafe. Retten var smagsmæssigt utrolig godt sammensat og portionen var perfekt. Alt i alt en god oplevelse!

Dato for besøg: februar 2019
Tak, R7482KHmariek
Dina-Bar-Kafe, Gæsteansvarlig hos Dina Bar Kafe, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. marts 2019

Hvor er det skønt at høre! Vi glæder os til at skabe flere gode oplevelser i dit selskab :-)

Anmeldt 12. februar 2019 fra mobile enheder

Sindsyg hyggelig cafe, og meget lækker mad
Vi kom i lørdags til denne hyggelige cafe efter en biograf tur.
Der var en rigtig god og hyggelig stemning og super god mad ! Kan varmt anbefales

Dato for besøg: februar 2019
Tak, LoveTravel691617

Vi er glade for at høre du hyggede dig under besøget, vi glæder os til at ser dig næste gang du skal i biografen ;-)

Rejsende, der kiggede på Dina Bar Kafe, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Dina Bar Kafe? Fortæl om dine oplevelser!