“Sløjt omgang”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Dårlig betjening, kold sauce, dårlig tør buffet. Bestilte grill men det var halvgammel mad under varmelamper. Kun pomfritterne var gode...

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Jennifer H

Anmeldt 8. maj 2016

Vi var 3,som valgte stedet,fordi der så ud til at være god plads.Vi blev betjent rimelig hurtigt,men tjeneren havde lidt svært ved det danske sprog,så bestillingen skulle gentages nogle gange.Vi var 2,som bestilte rugbrød med avocado,ost og et spejlæg ovenpå.,og den tredje bestilte croque monsieur med salat.
Maden kom efter kort tid,men den kan heller ikke ha taget lang tid at lave,da portionerne var mikroskopiske.Rugbrødet var nærmest kun et kvart stylkke med en halv avocado med spejlæg.Croque monsieur to bittesmå kvarte med lidt salat.
For dette nogle exorbitante priser henh.95kr og 100 kr .
Vi har fået billigere og bedre smørrebrød andre steder i Nyhavn,så denne cafe bliver det ikke næste gang

Dato for besøg: maj 2016
Tak, tvebak
Anmeldt 19. april 2016

Vi fil en tallerken med røræg, bacon og pølser. Det var ikke den helt store oplevelse, men personalet var flinke og søde.

Tak, Slotsherren
Anmeldt 14. april 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten en onsdag aften kl. 18. Der var ikke mange gæster, og der så rigtig hyggeligt ud. Der er kun borde til seks eller flere gæster, så vi fik anvist et af de ledige borde. I den dunkle belysning kunne vi pludselig se, at ingen af de ledige borde var ryddet for beskidt service. Lidt underligt, når nu der næsten ingen gæster var.
Vi bestilt grillbuffet, talte for anden gang dansk til tjeneren, som igen svarede os på engelsk.
Vi valgte rødt oksekød og spareribs. Det første var sejt, det andet var tørt. Begge typer kød og pommes frites var kolde. Sovsene stod i tuber på bordene, var kolde men smagte fint. Salatbuffet så spændende ud, men laksesalat, kartoffelsalat og broccolisalat var lavet med meget mayonnaise.
Alt i alt en skuffende oplevelse.
Først da vi betalte, opdagede tjeneren at vi talte dansk.

Tak, BirgitteK412
Anmeldt 14. april 2016

Frokost i Nyhavn! Solen skinner og det er forår. Betjeningen var lala, måtte selv ud og lede efter salt og peber. Frygtlig længe om at bringe maden. Jeg gik friterede fiskefilet, stykkerne var små og tørre i enderne, blev serveret med bløde pomfrit og for lidt remoulade. Pariserbøffen var ok. Min gæst fik fisketallerken og det var ikke noget at skrive hjem om.

Tak, 13ecp

Rejsende, der kiggede på Barock, kiggede også på

Har du været i Barock? Fortæl om dine oplevelser!