Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personer kigger på dette hotel
Booking.com
203 US$
Se tilbud
Expedia.com
203 US$
Se tilbud
Hotels.com
203 US$
Se tilbud
Travelocity203 US$
Priceline203 US$
Lol.travel255 US$
Vis 21 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.100)
Filtrer anmeldelser
3.100 resultater
Medlemsvurdering
1.585
1.117
262
95
41
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.585
1.117
262
95
41
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 3.100 anmeldelser
Anmeldt d. 10. august 2022 fra mobile enheder

Vi tjekkede ind på hotellet ved 15 tiden lørdag, der var grundet koncert ca. 35 min tjek ind på hotellet, og et personale som var super forvirret, og diskuterede højlydt med kunderne der skulle tjekke ind.
Da jeg endelig skulle tjekke ind, og viste min reservation og betaling gennemført via Hotels.com, kunne receptionisten ikke se, eller ikke godkende at reservationen var betalt, og uden at fortælle mig dette træk hun den fulde værelsespris plus depositum på mit kort. Efter jeg konfronterede receptionisten med dette beløb, ville hun ikke undersøge dette, og gav mig blot nøglekort. Jeg fik en kvittering. På 1642 kr.
Næste morgen ved udtjekning, talte jeg med ens anden medarbejder, og fortalte sagen fra dagen før, han tog fat i medarbejderen fra dagen før, som fortalte mig det var en fejl, og det ville aldrig blive hævet på mit kort.
To dage efter, i dag blev det fulde beløb hævet på mit Visa-kortet, og jeg tod kontakt til Crowe Plaza, der ikke forstod mit problem, og gerne ville kontakte mig på e-mail, da man ikke talte dansk, og desværre ikke helt forstod mit engelsk. Men medarbejdere mente at jeg havde et problem med Hotels.com.
Efter 1.5 ventetid ved Hotels.com og de har haft kontakt hotellet, lover de mig nu at pengene er tilbage på min konto i løbet af 10 arbejdsdage.
Jeg har været på mange hoteller i Europa med Hotels.com, men aldrig har jeg mødt mere uforstående og ligeglade kundeservice. Hvilket efterhånden har kostet mig værelses prisen i arbejdsløn, for at få mine penge tilbage. Jeg håber de kommer, og at I en fremtiden vil yde kundeservice trods travlhed, og faktisk lytte og tjekke de reservationer man har med.

Værelsestip: Tjek venligst at dine reservationer er korrekte, og at kundeservice forstår dem.
Dato for ophold: august 2022
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, magnustp74
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2022

Kære magnustp74,
Først og fremmest mange gange tak for at have skrevet denne feedback, hvilket vi sætter stort pris på.
Jeg beklager dybt den dårlige oplevelse I har fået hos os. Jeg kan både forstå din kritik og frustration. Det er bestemt ikke okay, i forhold til, hvad der er sket med betalingen. Er pengene kommet retur?
Vi er her for at levere den bedste oplevelse til vores gæster, og det gjorde vi bestemt ikke denne gang.
På trods af denne meget uheldige situation, så håber jeg, at I vil give os en ny chance i fremtiden.
Fortsæt en rigtig dejlig weekend.

Med venlig hilsen
Sib
Front Office


Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. august 2022

Var på en dejlig kærestetur sidste år, og det var en fryd på trods af Covid-19 restriktioner. Dejligt værelse og fantastisk morgenmad/brunch og er ikke sidste gang vi bor der, næste gang bliver det nok med børnene

Dato for ophold: november 2021
Tak, ClausMAndersen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2022

Kære ClausMAndersen,

Et kæmpe tak for denne fine anmeldelse.
Det er virkelig sødt af dig, at du har taget dig tid til at dele det med os. Dette sætter vi stort pris på.
Igen tusind tak for at dele din oplevelse med os, og jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen også med børnene.

Fortsæt en rigtig dejlig aften.

Med venlig hilsen
Sib
Front Office

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. juni 2022 fra mobile enheder

Vi var til koncert i Royal Arena, så beliggenheden var perfekt.
Vi havde bestilt en 3 retters middag inden koncerten, som var Ok, men heller ikke mere. Der var meget stor forskel på størrelsen af laksen til forret. Oksemørbrad Ok men lidt kedeligt garniture. Dessert var fin.
Betjeningen var fantastisk.
Værelserne var fine, fantastisk seng.
Morgenmad var rigtig god, fin kvalitet.
Ved ankomsten ville vi have en drink, men fik af vide der først var åbent kl 16, til trods for at mange gæster sad udenfor og nød drinks og øl, som de fortalte de havde købt i baren??
Derudover var der laaang kø i baren, da vi kom fra koncerten og igen ønskede noget at drikke, så det droppede vi.. prøvede så at gå i receptionen og købe en øl, men der var også lang kø.
Vi havde ikke lyst at gå på værelset og bestille noget fra minibaren, hvis nu der også var lang ventetid der.
Parkering 150kr i døgnet er yderst rimeligt.

Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Miver77
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2022

Kære Miver77,
Et kæmpe tak for denne fine anmeldelse.
Det er virkelig sødt af dig, at du har taget dig tid til at dele det med os.
Vi er utrolige glade for at høre, at du overordnet har haft et godt ophold hos os, især med hensyn til beliggenhed, værelset og morgenmad.
Igen tusind tak for at dele din oplevelse med os, og jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Sib
Front Office

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. april 2022

Hotellet blev valgt pga. beliggenheden ved Royal Arena. Helt perfekt da koncerten var slut.

Værelset var pænt og rent men intet udover det sædvanlige. Vi boede højt og havde en flot udsigt.

Vi bestilte roomservice som kom hurtigt og maden var lækker. Telefonen på værelset virkede dog ikke. Så måtte ringe på hovednummeret som blev besvaret i udlandet, som så stillede om til Kbh som så stillede om til roomservice.

Morgenmaden var også god. Mange mennesker men der var hele tiden fyldt op af mad.

Men hold op hvor tog både check-in og ud lang tid. I Danmark har vi kort på mobilerne men det virker ikke hos jer. Der skulle et fysisk kort til, så den inviterede part måtte betale. Det lykkedes aldrig at få systemet til at virke og i stedet må I sende en regning.

Næste gang vi er i København prøver vi en af de mange andre hoteller.

Dato for ophold: april 2022
Rejsetype: Rejste som par
Tak, LeneVitalis
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2022

Kære Lene Vitalis,

Først og fremmest tak for at du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse.

Jeg er utrolig ked af at høre, at opholdet ikke levede op til jeres forventninger. Det er noget vi vil følge op på med vores manager og team for at fremme gæsteoplevelsen i fremtiden.

På trods af denne uheldige oplevelse, håber vi på at kunne byde jer velkommen igen på CP.

Fortsæt god aften.

Med venlig hilsen
Sib
Front Office

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. april 2022 fra mobile enheder

Skøn oplevelse ved morgenbuffet. Alan gjorde forskellen og vi smiler endnu på en grå regnvejrsdag. Han sagde at det var godt med regn, for så blev gæsterne lidt længere. Sjældent har vi mødt en så dedikeret tjener, som brænder for sit arbejde…stort tak Alan!
Alle herfra har været smilende og god på service.

Dato for ophold: april 2022
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, Vacation68477419181
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. april 2022

Kære Vacation68477419181,

Et kæmpe tak for denne fine anmeldelse,
Det er virkelig sødt af dig, at du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os.
Jeg vil sørge for, at Allan får ros for din flotte feedback.
Igen tusind tak, og jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen

Sib
Front Office

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser