2 personer kigger på dette hotel
Travelocity203 US$
Priceline203 US$
Lol.travel255 US$
Anmeldt d. 25. juni 2022 fra mobile enheder

Vi var til koncert i Royal Arena, så beliggenheden var perfekt.
Vi havde bestilt en 3 retters middag inden koncerten, som var Ok, men heller ikke mere. Der var meget stor forskel på størrelsen af laksen til forret. Oksemørbrad Ok men lidt kedeligt garniture. Dessert var fin.
Betjeningen var fantastisk.
Værelserne var fine, fantastisk seng.
Morgenmad var rigtig god, fin kvalitet.
Ved ankomsten ville vi have en drink, men fik af vide der først var åbent kl 16, til trods for at mange gæster sad udenfor og nød drinks og øl, som de fortalte de havde købt i baren??
Derudover var der laaang kø i baren, da vi kom fra koncerten og igen ønskede noget at drikke, så det droppede vi.. prøvede så at gå i receptionen og købe en øl, men der var også lang kø.
Vi havde ikke lyst at gå på værelset og bestille noget fra minibaren, hvis nu der også var lang ventetid der.
Parkering 150kr i døgnet er yderst rimeligt.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Miver77
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2022

Kære Miver77,
Et kæmpe tak for denne fine anmeldelse.
Det er virkelig sødt af dig, at du har taget dig tid til at dele det med os.
Vi er utrolige glade for at høre, at du overordnet har haft et godt ophold hos os, især med hensyn til beliggenhed, værelset og morgenmad.
Igen tusind tak for at dele din oplevelse med os, og jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 30. april 2022

Hotellet blev valgt pga. beliggenheden ved Royal Arena. Helt perfekt da koncerten var slut.

Værelset var pænt og rent men intet udover det sædvanlige. Vi boede højt og havde en flot udsigt.

Vi bestilte roomservice som kom hurtigt og maden var lækker. Telefonen på værelset virkede dog ikke. Så måtte ringe på hovednummeret som blev besvaret i udlandet, som så stillede om til Kbh som så stillede om til roomservice.

Morgenmaden var også god. Mange mennesker men der var hele tiden fyldt op af mad.

Men hold op hvor tog både check-in og ud lang tid. I Danmark har vi kort på mobilerne men det virker ikke hos jer. Der skulle et fysisk kort til, så den inviterede part måtte betale. Det lykkedes aldrig at få systemet til at virke og i stedet må I sende en regning.

Næste gang vi er i København prøver vi en af de mange andre hoteller.

Dato for ophold: april 2022
Tak, LeneVitalis
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2022

Kære Lene Vitalis,

Først og fremmest tak for at du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse.

Jeg er utrolig ked af at høre, at opholdet ikke levede op til jeres forventninger. Det er noget vi vil følge op på med vores manager og team for at fremme gæsteoplevelsen i fremtiden.

På trods af denne uheldige oplevelse, håber vi på at kunne byde jer velkommen igen på CP.

Fortsæt god aften.

Anmeldt d. 6. april 2022 fra mobile enheder

Skøn oplevelse ved morgenbuffet. Alan gjorde forskellen og vi smiler endnu på en grå regnvejrsdag. Han sagde at det var godt med regn, for så blev gæsterne lidt længere. Sjældent har vi mødt en så dedikeret tjener, som brænder for sit arbejde…stort tak Alan!
Alle herfra har været smilende og god på service.

Dato for ophold: april 2022
2  Tak, Vacation68477419181
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. april 2022

Kære Vacation68477419181,

Et kæmpe tak for denne fine anmeldelse,
Det er virkelig sødt af dig, at du har taget dig tiden til at dele din oplevelse med os.
Jeg vil sørge for, at Allan får ros for din flotte feedback.
Igen tusind tak, og jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 28. februar 2022 fra mobile enheder

Super lækkert hotel med en fed “gårdhave”. Gør dig selv at bestille værelse med high wiew. Det fortryder du ikke. Eneste minus var at morgenmadens varme tilbud smagte af INGENTING…. Renlighed på værelser var helt i top, og fedt med parkeringskælder

Dato for ophold: februar 2022
1  Tak, Morten P
Jens Frank-Mikkelsen, Owner hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. marts 2022

Kære Morten P,

Mange gange tak for, at du har brugt din tid på at give os dette feedback!
Det glæder os meget, at du har haft en god oplevelse med både væreslset, udsigten og renligheden samt parkeringsforholdene. Vi vil notere din feedback omkring morgenmadens varme udvalg.
Vi håber, at vi kan byde dig velkommen igen i fremtiden.

Med Venlig Hilsen

Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Sødt personale. Værelser pæne. Roomservice hurtig og gode pizzaer. De voksne spiste i restauranten BARK - igen sød servering. Lækkert mad med gode råvarer. Vi bestilte tartarer, brie, dagens fisk og entrecote. Kan varmt anbefales. Billig parkering lokalt

Værelsestip: Ta en taxi. Det koster næsten det sammen udgiften, hvis man parkere centralt i kbh
Dato for ophold: august 2021
1  Tak, chunkymom
Jens Frank-Mikkelsen, Ejer hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2021

Kære chunkymom,

tak for din anbefaling af Crowne Plaza Copenhagen Towers.
Jeg er glad for at kunne læse at I havde et godt ophold og kunne lide vores faciliteter.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen tilbage.
Franca
Brand Manager