“Lækkert lækkert ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 12 websites mere!
Crowne Plaza Copenhagen Towers
Vurderet som nr. 7 ud af 118 hoteller i København
Anmeldt 28. december 2016 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse i Suiten.
Alt var perfekt og romantisk, lækkert værelse, produkter, jacuzzi . Dejlige omgivelser. Et stenkast fra Fields.
Dejligt personale stor tak til Alan som gjorde vores oplevelse til perfekt.

Overnattede: November 2016, rejste som par
15  Tak, Mona M
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Crowne Plaza Copenhagen Towers
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Forlænget weekend i København med min kæreste og datter, fik et godt tilbud på dette hotel via hotels.com vi var rigtig glad for vores værelse som havde en standard der levede fuldt ud op til vores forventinger, og den nemme adgang til metro og offentlig trafik gjorde vores shopping weekend meget nemmere. Virkelig lækker morgenbuffet og hyggelig atmosfære i Baren om aftenen. Kan varmt anbefale et ophold på Crown Plaza :)

Overnattede: Februar 2016, rejste med familie
Tak, Hultenrejser
Anmeldt 26. november 2016 fra mobile enheder

Dejligt og roligt hotel. God service alle vegne. God beliggenhed ifht metro og Fields. Dejligt at man altid kan komme af med sin bil. Vi spiste i baren, hvor priserne er rimelige og mad og betjening var i top. Vi kommer uden tvivl tilbage igen!

Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, Pernille m
Pia-Jakobsen, Operations Director hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. februar 2017

Kære Pernille m,

Tusind tak for at tage dig tiden til at sende os din feedback fra dit ophold.

Jeg er meget glad for at se at du har haft et 5 stjernet oplevelse med os og ikke mindst dine roser til vores gode service hele vejen rundt.

Vi glæder os allerede til vi kan byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Pia Jakobsen
Operations Director

Anmeldt 16. november 2016

Opgraderede værelset så vi endte på 24 etage med den mest fantastiske udsigt. Dejligt værelse. Hyggelig lille lounge og god morgenmad. Det ligger tæt på metro og tæt på shopping. Let at køre til og let at parkere.

Værelsestip: Bo højt og gerne med opgraderet værelse
  • Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, NielsenKolding
Anmeldt 13. november 2016

Perfekt placering lige ved Fields og Metro station. Desuden meget velegnet til besøg i Bella Centret. Alt virker nyt/velholdt og bare en super lækkert atmosfære. Havde morgenmad med i prisen. Meget lækker morgenmads buffet.

Overnattede: November 2016, rejste med familie
Tak, Heine L
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Tivoli Hotel
CopenHagen Island
Nr. 18 af 118 i København
2.238 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Crowne Plaza Copenhagen Towers? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Crowne Plaza Copenhagen Towers

Adresse: Ørestads Boulevard 114-118, København 2300, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Suiter Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Vurderet som nr. 7 ud af 118 hoteller i København
Prisområde: 1.143 kr.-2.428 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Crowne Plaza Copenhagen Towers 4*
Antal værelser: 366
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Crowne Plaza Copenhagen Towers. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?