Crowne Plaza Copenhagen Towers
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
CABINN Metro(København)
  • Restaurant
  • Morgenmad inkluderet
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 9. december 2016 fra mobile enheder

Forlænget weekend i København med min kæreste og datter, fik et godt tilbud på dette hotel via hotels.com vi var rigtig glad for vores værelse som havde en standard der levede fuldt ud op til vores forventinger, og den nemme adgang til metro og offentlig trafik gjorde vores shopping weekend meget nemmere. Virkelig lækker morgenbuffet og hyggelig atmosfære i Baren om aftenen. Kan varmt anbefale et ophold på Crown Plaza :)

Overnattede: Februar 2016, rejste med familie
Tak, Hultenrejser
Anmeldt for 26. november 2016 fra mobile enheder

Dejligt og roligt hotel. God service alle vegne. God beliggenhed ifht metro og Fields. Dejligt at man altid kan komme af med sin bil. Vi spiste i baren, hvor priserne er rimelige og mad og betjening var i top. Vi kommer uden tvivl tilbage igen!

Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, Pernille m
Pia-Jakobsen, Operations Director hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. februar 2017

Kære Pernille m,

Tusind tak for at tage dig tiden til at sende os din feedback fra dit ophold.

Jeg er meget glad for at se at du har haft et 5 stjernet oplevelse med os og ikke mindst dine roser til vores gode service hele vejen rundt.

Vi glæder os allerede til vi kan byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Pia Jakobsen
Operations Director

Anmeldt for 16. november 2016

Opgraderede værelset så vi endte på 24 etage med den mest fantastiske udsigt. Dejligt værelse. Hyggelig lille lounge og god morgenmad. Det ligger tæt på metro og tæt på shopping. Let at køre til og let at parkere.

Værelsestip: Bo højt og gerne med opgraderet værelse
  • Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, NielsenKolding
Anmeldt for 13. november 2016

Perfekt placering lige ved Fields og Metro station. Desuden meget velegnet til besøg i Bella Centret. Alt virker nyt/velholdt og bare en super lækkert atmosfære. Havde morgenmad med i prisen. Meget lækker morgenmads buffet.

Overnattede: November 2016, rejste med familie
Tak, Heine L
Anmeldt for 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Til trods for stor travlhed i reception var betjeningen og med et stort smil. Værelserne er pæne med en god størrelse. Det er et grønt hotel og de holder hvad de lover håndklæderne var ikke skiftet hvilket også hensigten da de var hængt op.
Ligger godt for Metroen og med Fields som nabo så er der fine indkøbs muligheder.
Benyttede restauranterne i Fields et par gange de serverede udmærkede mad i forhold til prisen.
Så skal man være i Amager området er Crowne Plaza et godt valg.

Overnattede: Oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen M
Pia-Jakobsen, Operations Director hos Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. november 2016

Kære Steen M,

Tusind tak for at du har taget tiden til at dele din erfaring fra dit ophold med os.

Jeg er rigtig glad for at høre at du har haft en oplevelse hos os og til trods for travlhed i receptionen forhindret i at give god service. Det glæder mig også at høre at vi holder hvad vi lover i vores grønne profil.

Tak for din anbefaling. Men vi håber også på at kunne byde dig velkommen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Pia Jakobsen