Åben i dag: 08.30 - 19.30

fra 82,15 $
fra 61,76 $
fra 72,26 $
Anmeldt d. 12. januar 2020

De var meget behjælpelige og jeg fik hurtigt pristilbud på et skræddersyet event til firmajulefrokosten. Prisen var rigtig fin og instruktøren på dagen var rigtig god og serviceorienteret og eventet gik bedre end forventet! : )
Kan varmt anbefales!

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Mathias800
Anmeldt d. 15. december 2019

Var på en 2-timers tur og det var en absolut fantastisk tur. Rigtig god og sjov guide (Lars), som tog os med på en anderledes guidet tur hvor vi nåede rigtig mange seværdigheder. Denne type tur kan klart anbefales

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Ulla F
Lars T, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2020

Mange tak for de dejlige ord. Jeg er super glad for at høre i havde en fantastisk oplevelse med mig ude i København, hvor vi fik set byen lidt fra en anderledes vinkel ;-) I er selvfølgelig altid velkommen en anden sjov gang, så kan i jo også få flasket jeres nyerhvervede Segway kørekort lidt.

Anmeldt d. 12. november 2019

Min datter og jeg var afsted en søndag med Niels, der var ikke andre tilmelder den dag, så vi havde den fedeste tur og fik en fantastisk rundvisning og en masse info, som virkelig satte sig, det er helt sikkert noget vi vil prøve igen.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, gittelaugsand
Lars T, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2019

Ååårh, Gitte din dejlige person. Mange tak for de dejlige ord. Jeg er super glad for at høre at dig og din datter nød jeres privat tur sammen med Nils og at fremover vil se på København med helt nye øjne ;-) I er selvfølgelig også begge to velkommen en anden gang, så vi kan vise jer endnu mere af vores dejlige hovedstad. På den måde kan i også få luftet jeres nyerhvervede Segway kørekort.

Anmeldt d. 31. oktober 2019

Var på turen “På kanten af København” som varede 90 min. En helt fantastisk tur, ikke mindst på grund af vores søde og dygtige guide Julie, som førte os rundt til de forskellige steder, på en tryg og sikker måde. Sjovt at opleve nye steder i København på en Segway. Kan helt klart anbefales.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Lis W
Lars T, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. november 2019

Mange tak for de dejlige ord, Lis. Jeg er super glad for at høre i havde en fantastisk Segway oplevelse med Julie ude på kanten af København! Vi synes også denne nye alternative tur til de typiske Københavner-steder er så hyggelig at køre og det viser virkelig, hvor meget København har at byde på. I er selvfølgelig altid velkommen en anden gang, så kan i også få brugt jeres nyerhvervede Segway kørekort ;-)

Anmeldt d. 22. oktober 2019

Der blev taget hensyn til alle.
Stor oplevelse, god guide med mange gode historier om ting vi ikke viste.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, sjovlotte
Lars T, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

Mange tak for de flotte ord, Lotte. Jeg er glad for at i allesammen følte jer sikre på Segway rundt omkring i København, hvor i kom lidt ud af komfortzonen og lærte en masse omkring byen fra vores guide. Jeg giver lige hele teamet et skulderklap. Du er selvfølgelig meget velkommen en anden gang, så du kan få brugt dit nyerhvervede Segway kørekort ude i byen ;-)